Mooie Combo, of niet ?

Vandaag één van mijn nieuwe NATO-straps geprobeerd op mijn Tag Heuer wn2110 (wat trouwens een allesvreter is wat banden aan gaat, alles staat, NATO, leer en metaal), ben er niet uit of ik het een geslaagde combo vind of niet…
Aan de éne kant word ik wel vrolijk van de kleuren, aan de andere kant vind ik het wel een beetje vrouwelijk overkomen…

Aparte combo, tegenwoordig kan alles! :wink:

Heb niets tegen rose, maar in combinatie met dit lichte klokje te vrouwelijk. Deze band op een flinke zwarte duiker :thumbsup:

1 like

t kon minder… :smile:

maar niet mijn keus…

Zoiets bedoel je ?
Vind ik dan weer te somber…

1 like

De roze combi vind ik helemaal niks, mijn advies is oranje! Lekker vrolijk, zomers en minder vrouwelijk dan roze…

Ik dacht precies andersom, donkere klok met jouw roze band. Meer in de trant van

1 like

U vraagt wij draaien… :wink:

1 like

Ik ga mee met Louis, oranje!!

2 likes

Die combo had ik ook al in gedachten, alleen heb ik geen Rolex… :wink:
Maar wel een Tag met een zwarte wijzerplaat, zit nog op de originele metalen band, van de week maar eens proberen…
Goede suggestie !

Een Nato, welke kleur dan ook, op een Tag, Rolex, Breitling of ieder ander A- merk…
Ik vind het maar “cheapy” uit zien.

Maar gelukkig dat smaken verschillen :wink:

Mijn beste,

Ik sluit mij hier bij aan!!
De Oranje band geeft het horloge ‘an sich’ meer profiel.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Ik vind juist het contrast wel leuk, duur horloge met een cheapy band…
Maar zoals je al zei, smaken verschillen en dat kan gelukkig hier ook…

1 like

Vind (bijna?) iedere duiker er goed uitzien op een nato. De oranje is idd beter dan roze, imo. Maar misschien toch een leuk streepje.

1 like

De roze band vind ik ook te vrouwelijk. Op oranje is deze klok wel leuk voor het mooie weer!

Geen nato, maar wel oranje. Zwarte band die er op zat vond ik wat triest:

Oranje nato op de Tag staat zomers👍🏻

Klopt helemaal, twijfelde zelf ook al omdat het wat te vrouwelijk vond, zal hem deze week eens proberen op een klok met een zwarte wijzerplaat, gevoelsmatig zal dat wat beter staan…
Zal tzt de foto’s hier posten…

Ha, ha een beetje zomer kunnen we hier wel gebruiken. !
Volgens mij staat deze op zwart, of donkerblauw toch ook wel mooi…

1 like

Not my cup of tea. Maar ik ben ook dan veelal vh saaie zwarte.

Nee dank je. Stoer horloge en dan een soft kleurtje is niet mijn ding.