Spanje heeft zo langzamerhand een goede naam als het gaat om mooi ontworpen horloges. Dit is er ook eentje: http://oceanictime.blogspot.co.uk/2012/05/tactico-tc2.html Volgens de Ocean Time Blogspot 550 euro ex 30 euro verzenden binnen Europa.
Menno
Spanje heeft zo langzamerhand een goede naam als het gaat om mooi ontworpen horloges. Dit is er ook eentje: http://oceanictime.blogspot.co.uk/2012/05/tactico-tc2.html Volgens de Ocean Time Blogspot 550 euro ex 30 euro verzenden binnen Europa.
Menno
Isofrane er aan, en klaar (tu)
Wauw, mooie klok gefeliciteerd! Veel plezier ermee.
Mvrgr, Andre
like (tu)
Wauw, mooie klok gefeliciteerd! Veel plezier
ermee.Mvrgr, Andre
Nee,nee, ik heb 'm niet in mijn bezit! Alleen maar een heads up!
M.
Hele mooie vorm, maar bovenal klasse kleurencombo (tu)
Aah, wel jammer. Als ik weer naar het plaatje kijk word ik eigenlijk wel een beetje hebberig >X. Jij niet dan?
Sorry niet begrepen dat het een nieuwsberichtje was.
mvrgr, Andre
Wanneer je hem bestelt en verteld dat je hem op Oceanictime.blogspot hebt gezien krijg je 80 euro korting. Voor 500 inclusief verzenden heb je hem dan. En wat een extras zitten er bij. Ik hou van Merken die er lekker veel banden en tools bij doen. Gaat op het lijstje deze maar hij zal wel heel snel zijn uitverkocht net als de TC1.
Erg mooi!
Erg mooi. Modern met een goede hoeveelheid vintage (tu)
Bedankt voor de tip!
Dit is ook een hele mooie van dezelfde fabrikant:
Deze vind ik minstens even mooi :~
Goed naar Eterna Super Kontiki (vintage) gekeken…
Goed naar Eterna Super Kontiki (vintage)
gekeken…
Welke uitvoering bedoel je precies?
Menno
EDIT: deze dus:
Dat komt op zijn allerzachtst gezegd ‘overeen’
Dat komt op zijn allerzachtst gezegd ‘overeen’
(
Denk ik ook wel eens vaker… wat een apart design. Blijkt het al eerder gedaan te zijn.
Dat lijkt inderdaad verdacht veel op die Eterna. Toch vind ik 't een mooi horloge, hoor! :~ (die Eterna trouwens ook ;))
Leuke wijzers! Eens wat anders dan het geijkte… Zou due andere Spaanse mijnheer, met die compressor case /Longiness Duikert een limited kunnen maken, desnoods voor volgend jaar!?? Olé!
Eén woord: Schitterend!
Lijken of niet, blijft een mooi ding…