Mooie horloges gekocht maar pech

Na met een aantal studenten een studiereis gemaakt te hebben, heb ik een horloge gekregen in China Town in New York, omdat ik de kleuren van het horloge te gek vond namelijk knalgeel, pas naderhand kwam ik er achter dat het ging om een kopie van een breitling, wat me eigenlijk nauwelijks interesseerd. Afgelopen zaterdag viel het horloge uit mijn handen op de glasplaat op de grond en nu zijn de twee LCD vensters helemaal doorgelopen. Wie weet of zoiets te hertellen is, en waar en wat zou zoiets gaan kosten. Verwacht geen hoogstandje voor het horloge hebben we $ 40,00 betaald dus wat kun je verwachten, maar ik vind het nog steeds een te gekke klok met een mooie kleur.
Hij is gelijk aan de horloge die je kunt vinden op:

edit beheerder - linken naar relicaverkoopsites is niet gewenst

Zo te gek zijn als iemand dit kan repareren.

Ik den dat repareren hier meer kosten met zich meebrengt dan dat het horloge oorspronkelijk heeft gekost. Typisch geval van jammer maar helaas.

Ik denk niet dat er een serieuse horlogemaker te vinden is die een rplica gaat repareren. Dat zou wel erg sneu zijn. Weggooien en en echte kopen zou ik zeggen en wees blij dat je niet bent aangehouden met dat stukje strafbaar goed om je pols.

Wat een daadkracht !

TOPPIE

Groet Peter

Hier is mijn optie:

OOk een Nepperd ofwel replica (:D(:smiley:

Bulls eye!

toch zitten onder nepperds soms leuke klokkies tussen.
begrijp soms de aankoop wel.
oscar

ik niet…

mooi gesproken Jaap!

Wat maakt iedereen zich toch altijd druk wanneer het om een nep horloge gaat…
Ik zelf zou nooit een replica aanschaffen, maar ik kan me heel goed voorstellen dat iemand niet zomaar € 5000,- of nog meer KAN aftikken voor een horloge.
En al helemaal wanneer je meerdere modellen mooi vindt en je een Rolex en een IWC en een R&G etc. in je eigen thuis verzameling wilt hebben.

Nogmaals, ik zelf zou niet met zo’n replica willen lopen, maar ik kan me er totaal niet druk om maken wanneer iemand anders dat wel doet…

“Nogmaals, ik zelf zou niet met zo’n replica willen lopen, maar ik kan me er totaal niet druk om maken wanneer iemand anders dat wel doet…”

Eens met Ralph2!

Kan me er ook niet druk om maken, maar het begrijpen waarom iemand het koopt doe ik niet.

Hallo,
Ralph2 en acour jeroen voor je dit soort dingen schrijft moet je eerst even kijken wie de discussie is gestart.
Dat was toch de koper van de nepper?
Hij plaatste notabene een link naar een website waar alleen maar neppers werden verkocht.Deze link is dan ook terecht verwijderd door Hendrik.Van mij mag iedereen doen wat hij met z`n geld wil, je moet me alleen niet lastig vallen op dit forum met een link over neppers. Ik ben namelijk een horlogeliefhebber !

Groet Peter

Ik zie het verschil met Ralph2’s en mijn reactie niet helemaal 2006? Link inderdaad terecht verwijderd!

Hallo,
Jij schreef : Ik zie het verschil met Ralph2’s en mijn reactie niet helemaal 2006?
Welk verschil??? …hihihihi.

Huh ??

Groet Peter

ik heb zelf ook geen nepperds.
maar soms zie je toch mooie daarom zeg ik dat ik het wel begrijp.
gr oscar