Als ik ooit nog eens wat meer in één keer uit wil geven aan een horloge, maakt een Breitling Navitimer een goede kans de nieuwe aanwinst te worden. Zeker gezien “wat meer” bij een Navitimer best wel mee valt (of tenminste mee kan vallen).
Ter ere van de 125ste verjaardag heeft Breitling nu een nieuwe Navitimer uitgegeven die ik erg mooi vind, ook door de Air Racer band. Zie http://www.horloge.info/nieuws/Breitling-Navitimer-125e-Anniversaire/311. Maar of die ook in de prijscategorie valt die “wel mee valt” betwijfel ik Jammer trouwens dat ze er niet meteen hun nieuwe manufactuur uurwerk in hebben gedaan.
ik vind em ook schitterend maar als je bv een poljot Blue angels neemt die minstens 15 keer minder kost dan vind ik hem geen 15 keer mooier maar ja Breitling kost veel per letter he
ik vind em ook schitterend maar als je bv een
poljot Blue angels neemt die minstens 15 keer
minder kost dan vind ik hem geen 15 keer mooier
maar ja Breitling kost veel per letter he
Wel; eerlijk gezegd, ik vind de BA zeker zo mooi.
En die band op de Navitimer: Yek !
Ik begrijp jullie wel v.w.b. dat bandje, echter dat maakt het juist aparter en meer herkenbaar als een 125e Anniversary. Een " gewone" stalen navitimerband of zwart leder is te weinig herkenbaar.
Ik moet hem nog in het echt zien, maar ik denk dat dat geborstelde wel erg mooi staat.>!