Mooie nieuwe Breitling

Dit vind ik wel weer een heel erg mooie Breitling (tu)

Wat zou dit mooie spul moeten kosten?

Best veel

http://www.horloge.info/nieuws/Breitling-Blackbird-ziet-rood-Red-Strike-Limited-Edition/709

supermooi horloge, zal best wat moeten kosten denk ik. b)-

Die is zeker mooi (tu)
Mooi die grote datum boven in.

Maar eeeeeeeh komt die Bentley nog :wink:
Ik vind dat er zeker hele mooie tussen zitten!

Een hele mooie maar wat een bak met euro’s moet ie kosten zeg.

Vandaag dus maar even niet (eigenlijk nu niet, straks niet, nooit niet…)

zwart/rood :smiley: :smiley: :smiley: dat horloge is helemaal mijn smaak :slight_smile:

Hmm, 1000 euro extra neerdokken voor een paar rode letters…lijkt wel van de concurrentie afgekeken :wink:

Geef mij maar pure black :wink: ( and white :smiley: )

Ik vind hem echt geweldig maar ik had meteen het gevoel dat ik zoiets toch eerder had gezien…

Plaatje even snel geleend…

Nee, sorry. Ik vind die nieuwe Breitlings veel te druk en te weinig eigen stijl hebben (op dat logo na dan): doen me veel te veel aan goedkope troep denken. Waar is het “powerful” design > in de drukke potsierlijke versieringen rond de knoppen? Ooit maakte Breitling wèl drukke maar toch heel mooie horloges, waaronder ook de Top Time series, en ook later, maar dit, nee, sorry… Kijk nog eens goed: wat is hier nou werkelijk bijzonder aan? Doet me denken aan die verschrikkelijke Tag Heuer series uit de jaren 90. Stoer is een horloge dat klasse uitstraalt, en niet een horloge dat alles op de wijzerplaat in de strijd gooit om aandacht.

Ik vind het jammer, want Breitling is in mijn ogen in de afgelopen 15 jaar van iets heel bijzonders naar een typisch luchthaven tax-free merk afgezakt. Het stoere zit hem voor mij nu alleen nog in het feit dat iemand hem durft te dragen… Maar goed, gelukkig verschillen mensen van smaak, anders zouden we allemaal hetzelfde dragen, en ik vind het TOCH echt leuk als mensen iets dragen dat ik nooit zou kopen (en als ik het voor niets zou krijgen, meteen op eBay zou zetten om er iets anders voor in de plaats te kopen). Tag Heuer maakt nu wèl weer mooie horloges. Nu Breitling nog. Zal wel lang duren; Amerikanen…

2006 Schreef:

Maar eeeeeeeh komt die Bentley nog :wink:
Ik vind dat er zeker hele mooie tussen zitten!

Ja, die Bentley die komt nog. Even op een lager pitje gezet door diverse andere aankopen. Je weet hoe dat gaat. Even sparen dan toch weer iets kopen, waardoor het steeds verder opschuift.

Normaal ben ik niet zo’n fan van Breitling maar ik vind dit wel een redelijk meesterlijk horloge.

Ah… zwart met rood, een hele stoere combi! Vind het ook geweldig staan op m’n Seamaster limited.

Erg leuk dat de datumring ook in 't rood is.