Mooie Rado Horloge

Ik heb twee weken geleden een prachtig Rado herenhorloge gekocht bij Juwelier Verheyen uit Bunde.

Nu ben ik op zoek naar een mooi Rado DAMES horloge voor mijn vrouw.

Kan iemand mij zeggen of deze Rado horloges ook in damesmodellen gemaakt worden en waar ze te koop zijn, Juwelier Verheyen heeft er geen op dit moment en ook bij andere juweliers heb ik er nog geen kunnen aantreffen.

Liefst zo snel mogelijk, ze is 3 mei jarig.

R. Cuypers

Gebruik google en zoek de website van Rado.

Daarbij heeft dit geen moer met ervaringen met verkopers te maken…

Spijt me als mijn bericht bits overkomt, maar er wordt tegenwoordig niet meer gelezen wat er boven de topics staat en mensen zoeken zelf niet meer…

Stuur me even een PB welk model je hebt, dan kijk ik wat ik voor je kan regelen.

Robert Hallo.Mijn naam is Cees Nobel.
Ik ben de vader van die juwelier uit Woerden .Die pas is overvallen.
Wij verkopen Omega-Rado en Ebel.Nu zijn er bij ons heel veel horloges die zeer zeer licht beschadigd zijn in verband met die overval Deze nieuwe horloges gaan met een grote korting weg. Als je doorgeeft welk model je zoekt kunnen we je misschien helpen Groeten Cees Nobel

Beste mnr. Nobel.

Ik werk bij juwelier Robert den Haag en heb bovenstaande meneer al meerdere kerken te kennen gegeven dat als hij even doorgeeft naar welk model hij op zoek is, wij hem misschien kunnen helpen.
Helaas tot op heden geen reactie mogen ontvangen.

Hoe gaat het met Jacco?
Is de winkel alweer een beetje op orde?

Hallo Eveline.
Hartelijk dank voor je belangstelling.en reactie
Het was wel een traumatische ervaring ook voor het personeel.De zaak is nog niet op orde. Dit ivm levering gehard glas.Met Jacco gaat het wel goed.Groetjes Cees Nobel

Gelukkig.
We hebben het in waddinxveen natuurlijk ook gehad, maar dit was nog wel een stapje heftiger.
Gelukkig was ik daar niet bij, maar je krijgt nu wel het gevoel: wanneer wij?
Succes met de reparatie van de winkel.