Mooie rolex set ?!

is dit lachwekkend dan?

batterijen???

goud?

2500 euro voor een daydate EN een ladydatejust (oysterquartz volgends wijzerplaat)

http://antiek-kunst.marktplaats.nl/horloges/128916852-dames-en-heren-rolex.html?return=eJwtjOEKgyAURt9l0P6VaRHMiFFvIuWWaCreG2sbe%2Fdd2X55zuG7Ksnl28i6BylEJ0%2BgVZrXfkWMkjEbovbVppLF6JRCqLxjyqPRtrS7ByzB6KQW7dkakgt3DWzmXbXi5q6HG%2Fh5gQFD0Yy8aKa4E9QEjv%2BLExk6osUQ5YL0vkwkhNsCvxjxf7hRH%2F2%2B6WTmPD5IL6K5NFmeJG1bd21e2gdZCk7TZAqQfxfnGPehPvWfL7cMSs4%3D&df=1&fta=eNpNk0tu4zAMQO%2BiRdciqS%2BFXKFXCIza7RijJIY%2FrWeC3L2S7MTywhAeaJJPpBt2fJ%2FSSyxjPH83cRJhYpDAYo0neGun03xjCMPCMkRIp4gMJrQ9hzjz%2F34I02c7cRjmFHAZ%2BLpcurH%2FCHFlj%2BQpxH%2BslDRKhr8%2FPN5it4bb1DO%2BDcNykrmaYjE0X50IfUo%2FMbHo29RGw0R871Pa0p8zaMl6eoZ5FoCajHLGZIZP5lI1K0scvZhPj3WZqZqRxsx0xZxTNjNTM0UyM%2Ftk1muJpuRzNTNSZ%2BaPb1M6KnEga4i7yMsEyWnlSmXAKlJpCQW%2BXIxMgt4XWMk40js8bMgZb0rnUOkYb0EVaCtISOUuwFVQgtxaqoxymyUSX0ZGa7fnRDgi02h0aQkrI2WdLpeE1XRIal80sTJCvTePTyMw1iu%2FaWJlBMZtg8TKCBRsk8TDKO0Kma36YeS8dLoUomNG%2BdkWhqCC1uoNHkbpNqxP8JH%2Bm7S7821o2ukcu%2BvX%2FOe5hCBZfCzjeO6vbbdmule6NOs5L3%2Fa93abHLJofkR434%2Ff%2BUeQfH88fgGi0ep8&fta_ind=27&fs=1&thumb_click=1&scroll_to_image=1#photo

ok hij geeft toe dat het geen echte rolexen zijn maar toch

Wahahahaha!. Zit een krasje op maar die zie je alleen als je goed kijkt. Hij vergeet de pisvlekken op de wijzerplaat.

Wat is dat voor een malloot??? En dan nog € 2500 vragen ook…:frowning:

Je zal maar in zo’n “val” trappen !!

Waarom laat Marktplaats.nl zo’n advertentie verschijnen ? Is er daar dan echt niemand die hierop toeziet ?

Ik meld regelmatig vervalsingen op Ebay, en soms worden de ads ingetrokken, soms ook niet, maar bij deze sites (ook Kapazaa bvb ) blijkt er zelfs geen mogelijkheid om dergelijke misbruiken te melden. (td) (td)

Met Verontwaardigde Groeten,

Morse.

Een volslagen belachelijke advertentie. Wie hierin trapt, verdient niet beter…

Of is dit niet de horlogemarkt? Hé jammer (-:

@ Paul G.

Dat ben ik niet met je eens. Deze opmerking lees ik wel eens vaker in dit verband. Er zijn nu eenmaal een heleboel mensen die wel weten dat b.v. een Rolex een goed merk is, maar die niet op de hoogte zijn van gangbare prijzen. Niet iedereen is in staat om het kaf van het koren te scheiden en die denken dat het een buitenkansje is.
Dat is dan ook de doelgroep van dit soort “handelaren”. Die groep mensen kan je dan ook niet toewensen dat ze deze onzin kopen en dan zeggen dat ze niet beter verdienen. Die ‘handelaren’ moeten echt aangepakt worden. Maar dat laatste zal je wel met me eens zijn.

Groeten, Tom Vreeken.

100 % mee eens !

Je mag nooit iemand zo’n frauduleuze koop toewensen omdat ie zo dom is geweest om “erin te trappen” (zelfs al denkt die koper een “gouden koopje” te doen, wat ik ook misprijs, maar dan nog …, laten we toch een minimum aan eerlijkheid als norm hanteren… )

Want dat is nu juist de “redenering” van zo’n miserabele “verkopers” die makkelijk geld willen verdienen door anderen te bedriegen (eigen schuld, dikke bult… is dan meestal het povere “verweer”) . Ik walg van zo’n praktijken. (td)

Morse.

Er zijn Rolex quartzen. Die blijken niet zo populair zag ik iemand zeggen op een Rolex site.
Ik heb op internet ook een Rolex quartz horloge tussen de automaten Rolexen gezien. Perputal nie helemaal.

en daarom is een forum als dit zo waardevol

het is goed dat het overgrote deel (99.9%) wat hier komt al iets van horloges weet ,en niet zomaar op een dergelijke advertentie ingaat ,maar er zijn er genoeg die zomaar (moedwillig?) alles kopen waar rolex op staat

het zijn juist de naieve en goedgelovige mensen die niet verder zoeken dan hun neus lang is en dus slachtoffer worden van de marktplaatsmaffia

JE BENT WAT JE DRAAGT draag je moedwillig nep ? wees er dan op bedacht dat mensen jou ook zo zien.

martinus pilatus horlochicus cronoscopicum

de rolex datejust oysterquartz is idd een ondergewaardeerd model

zo ook de datejust perpetual

tis sub dweller daytona yachtmaster explorer gmt master wat de klok slaat tegenwoordig

@

Ik vind de datejust (automaat) een geweldig mooi horloge. Ik heb al genoeg “grote” klokken en deze staat hoog op mijn verlanglijstje.

Tuurlijk ben ik het met jullie eens, jongens. Dit soort handel zou niet moeten mogen.
Maarrrr… als je zomaar 2500 euro achterlaat bij een verkoper die je niet kent om een product te kopen waar je niet genoeg van weet om zeker te zijn van je zaak…, dan vráág je er toch om?!

Bij de horloges zitten geen papieren, dus de verkoper kan je niets garanderen. Voor 2500 euro (voor mij is dat veel geld) wil ik wel weten wat ik koop. En dat weet je in dit geval dus niet.

Overigens… Een Rolex koop je niet zomaar. Je gaat eerst eens rondkijken, een paar van die dingen in handen houden bij de juwelier, misschien een praatje maken met een liefhebber/kenner, op internet je licht opsteken. Als je dat al eens gedaan hebt, begrijp je wellicht snel genoeg dat je deze twee horloges op Marktplaats niet moet hebben.