Mooie Tag Heuer deals in Roermond

Inkoop € 1.250, ik zeg: probeer een leuk bod :wink:

3 likes

Of men had zelf >1 uur in de rij mogen gaan staan.

Graag … 1 uur rij en dan (mogelijks) 500 euri verdienen - dan zeg ik tijd goed besteed :wink:

Doe mij dagelijks 8 uur rij staan voor dat uurtarief :yum:

2 likes

Daarom dus.

1 like

Rare mensen, hier :wink: Worden de producten waarin ze geïnteresseerd eindelijk ergens in de buurt van de kostprijs aangeboden, raken ze overstuur. Als iemand er van “profiteert”, raakt men collectief in een stuip. Welkom in de markteconomie :thumbsup:. Als je daar problemen mee hebt, zou ik zeggen, stop met horloges kopen, want dat draagt bij aan het instandhouden van die economie. Als dat nog niet voldoende helpt, ontsnap naar Noord-Korea. Daar is het nog veilig :relaxed:

7 likes

Mja, maar mensen die echt geïnteresseerd zijn in het horloge aan die prijs, geraken er misschien niet meer aan door de opkopers die er enkel winst uit willen halen… Jammer voor de liefhebbers…

2 likes

Tja, die kunnen nu voor € 400,- meer dan in Roermond hetzelfde horloge op dit forum kopen. Tel uit je winst.

Cry me a river :unamused:

je bent ook niet echt bezig met het verhogen van de gunfactor op deze manier

2 likes

Misschien was het iets leuker geweest, deze niet hier maar op MP te posten…

Steef mag vragen wat hij wil en met de juiste rechten ook hier aanbieden: het is zijn horloge en hij heeft (zoals hij zelf aangeeft) de moeite genomen om gebruik te maken van de sale.

Leuk voor wie? Voor jou? Voor mij?

Voor mij maakt het niks uit, ik ben meer geinteresseerd in Heuer zonder TAG, had ik deze deal daar gedan, had ik het niet gedurft hem hier te posten, maar dat moet iedereen zelf beslissen.
Zo gun je idereen hier nog een mooie deal te maken en iets goedkoper aan een TAG te komen, wel ook netjes.

2 likes

Mee eens , liefhebbers gunnen elkaar een mooi horloge voor een scherpe prijs.

3 likes