Mooie Tag Heuer deals in Roermond

Beste Hf,
in Roermond zijn er vanaf Vrijdag weer leuke deals te maken in Roermond:

Gr
Ben

4 likes

waarom maak je 2 topics aan voor iets waar we al een draadje over hebben ?

1 like

En in Tag Heuer only ook nog ff spamt :wink:

1 like

Zou die calibre 16 vrijdag al snel uitverkocht zijn?

Oeps,
kan ik die ergens weer verwijderen?

1 like

verdorie, die Monaco Automatik Chronograph Calibre 11 (CAW211C.FC6241) voor nog geen 2500 euro. Tempting!

1 like

goeie prijs, maar persoonlijk vind ik het een vd mindere uitvoeringen vd Monaco

@der_bene thx voor de tip

ik vind het een mooie, maar zou uiteindelijk altijd voor de blauwe gaan…

1 like

Ja!
Die Monaco heeft wel iets, vind ik ook!
Het blijkt er wel druk te worden bij deze acties in Roermond…

ik ben er sowieso, ergens in de middag al. Espressootje halen?

:confused:
Say what? De Monaco is een absoluut icoon! Een kanon! En een heeeeeeel stuk spannender design dan die altijd en eeuwige grijze muis van een Speedmaster, imo.

Zitten idd een paar goeie deal tussen!

1 like

Dat dacht ik eerst ook. Toen zag ik deze uitvoering in het echt en was ik verkocht. Nu vind ik het veruit de mooiste uitvoering van de Monaco! Zoveel subtieler en een mooiere kleurencombinatie dan de geroemde blauwe versie.

1 like

Mee eens :relaxed:. De andere is iconisch, deze is mooi :wink:

1 like

Ik vind hij lijkt nu ook met de kroon links en de wijzers echt lekker vintage, ook het dial heeft iets aparts!

Voor de goede orde, dit is 'em en zo te lezen her en der is het nog een limited edition. Waarvan is mij onbekend.

Wel vet ding en zeker voor dat geld :wink:

1 like

Iemand die toevallig naar de outlet toe gaat? Zoek al langere tijd naar de Tag Heuer Aquaracer cal. 16. Zelf zit ik op de zaak aan deadline gebonden en ga het dus niet halen er heen te gaan… Mocht iemand zo attent zijn hoor ik het graag!

Groeten Joran

voor diegene die de Monaco gemist hebben voor 2500 euro. Op uurforum staat ie nu toe koop voor bijna dezelfde prijs, slechts 2000 euries hoger :frowning:

https://uhrforum.de/tag-heuer-monaco-chronograph-limited-edition-calibre-11-a-t275020

De Aquaracer zie ik tegenwoordig ook geregeld nieuw verschijnen :sunglasses:

1 like

Wat zou die met “no low-ball offers” bedoelen, alles onder de 2500? :grin:

2 likes

Als je met een nieuw horloge de deur uitloopt bij de verkoper, is er al 10% afgeschreven. Dus alle biedingen boven € 2.250 zijn netjes?

1 like