Mooie techniek en dan vern...... ze de dial!

Kon het niet laten, om deze met jullie te delen.

Ulysse Nardin heeft toch al een aantal, min of meer geslaagde, exemplaren ontworpen en onder de horlogeliefhebbers weten te brengen. Neem nu de Freak, die ik werkelijk geniaal vind.

Van deze worden er maar 56 gemaakt, waarvan 28 in 18ct. rosé goud en 28 in platina.
De pusher op 2 uur is voor het in- of uitschakelen van het slagwerk. Met de pusher op 4, kan de animatie getoond worden.

Voor $99.000 had ik toch verwacht dat ze de dial niet zouden vern… :sunglasses:

Zo, nu de plaatjes

5 likes

Kermishorloge😕

2 likes

ik zou hem doen
.
.
.
.
.
.
.
en haar ook

1 like

staat m’n jasje goed zit m’n dasje recht… vader gaat op stap horloge

Weer een voorbeeld van het feit dat vakmanschap en goede smaak niet perse hand in hand gaan.

3 likes

Buiten de wijzers, beweegt het “setje” nou ook nog, met een enorm tikgetal?

Elf.

Ik vind het ook niks, maar eroticahorloges kennen een enorme geschiedenis (en veel liefhebbers).

Je zou op eerste date zijn en de dame in kwestie vraagt je hoe laat het is. Nou dan weet je wel hoe laat het is :kissing_smiling_eyes:

3 likes

zijn er verschillende standjes mogelijk?

ik zou dan toch voor de kruiwagen-uitvoering gaan :slight_smile:

of standje 69 tussen de 6 en 9 marker

Kijk dit filmpje, ik kan mijn lachen niet inhouden, hahahaha :sweat_smile:

Ik vind hem natuurlijk afschuwelijk!

4 likes

Nasty :smile:

Maar buiten de vunzigheid… het idee van de 3D voorstelling in combinatie met de gouden en dinkere accenten vind ik prachtig!

Als ze in plaats van een krikkend stelletje enkel een vrouwfiguur erop hadden gezet had ik hem prachtig gevonden.

No shit’n.

Perfect horloge voor Ron Jeremy :grin:

1 like

waarschijnlijk ook het enige item dat je als man
na een echtscheiding mag houden …

1 like

Dat zie je wel vaker dat iemand een duur horloge of luxe wagen koopt als compensatie voor iets …

Is dit serieus of imitatie rommel ?
Echt kansloos!

Als ik dit horloge zie, dan vind ik die gouden Rolex Cosmograph met diamanten en tijgerprint bandje ineens wèl heel erg mooi…

Geniaal. Schitterend hoe dit horloge is verneukt :smiley:
Je kunt zijn klokkenspel ook gewoon horen.
Als de ballen ook blauw zouden worden was het horloge helemaal af.

Alhoewel ik ECHT geen fan ben van Erotica horloges (hebben wel een enorme geschiedenis zoals hierboven aangehaald) is die zwarte Onyx wijzerplaat wel prachtig.

2 likes