Mooie vintage Breitling Toptime gevonden

Je kent het wel, vrienden in je omgeving weten dat je iets van horloges afweet en leggen de vraag neer; kun jij eens op zoek gaan naar een goudkleurig horloge wat niet al te groot is van een bekend merk. Zo gezegd zo gedaan en ik kwam een mooie Breitling Toptime uit 1966 tegen op de site van Qwatches @royke74, Roy gaf het horloge bij mij op de zaak af zodat ik het kon laten zien aan een vriend die zichzelf dit horloge cadeau wilde doen, hij vond het horloge helemaal te gek. Over de prijs waren we het al vrij snel eens. Kortom een mooie Breitling uit 1966 met een verse servive beurt en iemand die heel blij is met z’n eerste “echte” horloge.

83 likes

Prachtige vondst :+1:

1 like

Echt een tof ding. Ook online bekeken maar niet snel genoeg de knoop doorgehakt

1 like

Gaaf!

1 like

Uit ‘66! Hoe cool :sunglasses:. Toffe vondst :+1:t2:

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met je vintage aanwinst!!
Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd !
Ja Roy is we gezellig.

1 like

Mooi horloge !

1 like

Horloge stylist van je vrienden! Gelukkig heb je smaak✌️

1 like

Cool ding!

1 like

Dankjewel, maar horloge is voor een goede vriend van me. Zelf vind ik het horloge schitterend maar te klein voor mezelf.

1 like

Wat een prachtig horloge is dit, zou deze ook gelijk kopen, wat is die mooi, gefeliciteerd.

1 like

Zeer mooie vondst!:ok_hand:

1 like

Prachtig!

1 like

:star_struck: Mooie :watch: :+1:
Groeten Iwan :motorcycle:

1 like

Mooi horloge!

1 like

Godsemenace…dat is effe change hebben…prachtig .

1 like

Mooi :ok_hand: Ik denk wel dat hij beter tot zijn recht komt met een minder glimmend bandje. (Het kan ook het licht zijn hoor)

1 like

Ja, ook een paar keer naar zitten kijken, op de website. 't is dat ik toch echt een Heuer chrono wil, uiteindelijk. Maar wat een mooi en bijzonder horloge is dit toch! Dat heb je toch even heel goed geregeld! :+1: Kan me goed voorstellen dat hij hier heel blij mee is! En ja, met de mannen van Q-watches is het heel fijn zaken doen!

2 likes

Niet slecht voor een eerste echte horloge, goed geregeld :+1:

Is het licht, bandje komt toevallig bij mij vandaan :slightly_smiling_face: is een Happel Arezzo band

2 likes