Mooie wijzers, hebben jullie dat nou ook?

RJVB,

Prachtige klok die RXW Plasmir Milgraph. Heeft veel weg van Panerai. Waar kan je deze krijgen, en hoe liggen de prijzen? Overigens ben ik nog geinteresseerder waar je deze kunt winnen?

hgr. Bert Wibbens

Hehe… winnen kun je met bidden op eBay (en dan kun je vervolgens je afvragen of je je trofee nog ooit in handen krijgt…)

Zal lastig worden. Kijk even rond, ik had er vorige week een draadje over. Daarin poste iemand een link naar een webstek in Zwitserland waar je een model kunt bestellen dat nog meer op de PAM lijkt. De Milgraph is mogelijk in Japan te bestellen, op een webstek die ook in dat draadje vermeld staat. Maar je schijnt het beste er gewoon voor naar Japan te kunnen gaan, dezer dagen.

Qua prijs moet je op tussen de 900 en 1500$ rekenen, oplopend to 2000 als het waar is wat er bij RXW zelf vermeld staat.

A. Nee…
B. Nee, bah!
C. Niet helemaal
D. Die had ik niet gezien, damnit!

Met die Sun/Moon wijzers? Jaaaaaa!

Ik zie 'm nu ook Henrik,
maar heb je dat alleen uit dit fotootje gedistilleerd , of waren er nog detailfotos bij de beschrijving ?
anders heb je wel hele goeie ogen, of een scherp vergrootglas naast je beeldscherm :slight_smile:
en ga je de rest nu verloten met nog meer speuders vragen ?

groet, André
PS ik hoop voor je dat het sun-moon horloge 't doet :slight_smile:

Ik zag het bij toeval omdat ik op het Sekondahorloge had geboden (zelfde verkoper). Helaas is dit lotje aan mijn neus voorbij gegaan door afwezigheid op het momnent van aflopen. De Sekonda heb ik daarentegen wel!