Een hele mooie Wittnauer op TZ-UK. Omdat niet iedereen een account daar een account heeft, hieronder een foto. De verkoper is ene R.A. uit Breda (niet onbekend op dit forum).
Ik vind 'm zelf erg mooi, maar ik heb nog een paar horloges onderweg… Eerst die maar eens dragen.
Ik weet het niet. Richard heeft regelmatig horloges te koop op TZ. Het zal wel met de taal te maken hebben. Of met het aantal bezoekers? (Misschien moet je er een mailtje aan wagen!)
Overigens zet ik mijn horloges -als ik al wat te koop heb- ook altijd op TZ en hier op het HF. Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik ze altijd via TZ heel snel verkoop.
ik hoef hem niet en het maakt mij natuurlijk niet uit waar iemand iets wel of niet te koop zet, maar ik kan me voorstellen dat er forum leden zijn (ik zelf ook) die als het mogelijk is een klok op te halen eerder geneigd zijn tot aanschaf en dat staat er op TZ-uk natuurlijk ook bij maar dat verwacht je daar niet zo snel.
het is natuurlijk leuk als de mooie klokken binnen het forum blijven en we ze af en toe nog een keer voorbij zien komen (tu)