Na een reeks van electric’s , nu eindelijk een echte stemvork.
Overgenomen van een forumlid deze wonderschone Bulova.
Passend bandje erop, et voila!
Zoemt er lekker op los. Even snel dit fototje gescand.
Betere foto’s volgen binnenkort.
Ik ben er heel blij mee.
Proficiat met deze nieuwe aanwinst.
Een aan-winst die er zijn mag!!
Wat een prachtig horloge is deze Bulova. Een horloge met een esthetische schoonheid welke; het hart sneller doet kloppen, de ogen doet twinkelen en het water uit de mond doet lopen.
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit muzikale horloge.
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z
Maareh . . . niet zo denigrerend over de electrics
Integendeel: ik ben een groot liefhebber van dit genre horloge’s. Heb er inmiddels een stuk of 10 in mijn bezit en blijf nog steeds speuren op het web naar nieuwe aanwinsten. Interessant verzamelgebied waar je voor relatief leuke prijzen dito horloge’s kunt kopen.
Van mij dus geen verkeerd woord over de :Electronica"s"
Mooi hoor, gefeliciteerd!!!
Heb zelf een spaceview conversion en die houd ik in mijn collectie omdat het bij mijn weten het eerste model electronische horloges voor de commerciële markt was. Voor de rest heb ik er niet zoveel mee ondanks dat ik het vaak heel mooie ontwerpen vind.
Veel draagplezier gewenst!!!
Er zat een gladde bruine band op. Vond ik niet zo geslaagd. Had nog een zwarte met wit stiksel, dat was al een stuk beter, maar nog niet goed genoeg. Heb dus maar een “rooie” besteld bij de dames van Uhrenversand ( wat leveren die toch snel). De foto is gemaakt met de scanner en doet de kleur geen goed. Band heeft dezelfde rode kleur als secondenwijzer en datumaanduiding. Grijze wijzerplaat is in werkelijkheid ook mooier grijs, kortom ik moet dit weekend mijn fototentje maar eens tevoorschijn halen. Doe m’n best!
Mooi man!
Ja, Als je eenmaal aan dergelijke uurwerken begint, dan is het hek van de dam hoor: er is nauwelijks weerstand te bieden tegen dergelijke horloges.
Gefeliciteerd.
Enne: heb je nou gewoon je horloge op de scanner gelegd? Zou ik nou niet op gekomen zijn en het resultaat vind ik eigenlijk heel erg meevallen. Ga ik ook eens proberen.
Nogmaals: proficiat!
Tof klokkie!! Kinkie dat rooie bandje. Hoort er
wel bij.
Ben inderdaad ook wel benieuwd of je hem echt op
de scanner hebt gelegd… Niks mis mee met die
foto. Hoe heb je 'm genomen?
Grt Frank
Echt waar, gewoon op de scanner gelegd. Daarna in bewerkingsprogramma het contrast wat verbeterd en bandje wat roder gemaakt, verder niets. Doe ik overigens wel vaker:
Ahah, nóg iemand die zijn uurwerken scant!
Dan ben ik niet de enige.
rombo319 Schreef:
FrankK Schreef:
Tof klokkie!! Kinkie dat rooie bandje. Hoort er
wel bij.
Ben inderdaad ook wel benieuwd of je hem echt
op
de scanner hebt gelegd… Niks mis mee met die
foto. Hoe heb je 'm genomen?
Grt Frank
Echt waar, gewoon op de scanner gelegd. Daarna in
bewerkingsprogramma het contrast wat verbeterd en
bandje wat roder gemaakt, verder niets. Doe ik
overigens wel vaker:
Ik heb dat ook eens gehad met een Bulova 214 en mij is toen verteld dat er waarschijnlijk een tandwieltje versleten was maar of dat klopt weet ik ook niet.