Mooiste excuus om een horloge te kopen?

IK heb nog geen horloge die bij deze zwarte blouse staat … :heavy_check_mark:kopen dan wat moet je dan een horloge dragen die er niet bij pas …

Omdat ik het verdien :man_farmer:

uiteindelijk levert dit geld op!

Het ergste is dat het vaak nog blijkt te koppen ook…

“Ik heb er weer een (paar) verkocht en dus is het tijd voor wat nieuws!” En zo gaat 't ook meestal, de laatste tijd. Ik wil eigenlijk niet meer bijkopen zonder iets te verkopen. Had gewoon veel teveel horloges. Liever wat minder die ik meer waardeer.

Nog nooit zonder horloge op vakantie gegaan, trouwens.:astonished:

1 like

Doe eens even normaal joh! :rofl:

Bij die vriendelijke man aan het strand? :+1::joy:

1 like

Van huis Laten opsturen via FEDEX Express? :joy:

Ligt eraan waar voor tasje ze zoekt … Mijn vrouw heeft tassen die duurder waren dan de vakantie :sweat_smile:

1 like

Idd, onbegrijpelijk dat iemand zo veel geld kan uitgeven aan een accessoires :man_shrugging:t4::crazy_face:

Bij mij komt dan de vraag op; hoe kan je dit vergeten? Echt het allereerst wat ik s’ochtends doe; horloge om. Nog voor ik de wekker uit zet…

1 like

Nou hé… Snap t ook niet. Makkelijk om te zeggen dat de vakantie één overnachting was op camping ‘t haasje’ :rofl:

1 like

Ja ik weet t. Van tevoren nog speciaal een klaargelegd op de wastafel, maar toch vergeten om te doen…

Koop de meest walgelijke vakantie beater :grin: heb je die ook meteen

Zoiets

AC_UL320

1 like

Zo snel mogelijk een nieuw horloge zoeken! Dan is het altijd “dat horloge van de vakantie”. Heerlijk!

1 like

Gelukkig geen excuus nodig, maar idd een mooi moment om iets te gaan kopen.

1 like

Blijkt het de meest ellendige vakantie ooit :rofl:

Gewoon eens even alleen gaan shoppen, breng haar gelijk iets mee en geef dat best eerst af :rofl:

Dan zet je hem maar in blauwe gedeelte bij thuis komst :sweat_smile:

Goed excuus om een horloge te kopen die matched bij de tasjes en/of schoenen van je vrouw/vriendin.

1 like

Komt wel heel dichtbij zo… Nu wil ik ook een horloge en een piraat :skull: