Mooiste excuus om een horloge te kopen?

Goedemiddag allemaal, i
k zit hier net op de playa in Spanje, en heb een zwaar probleem. M’n horloge ligt thuis nog op de wastafel, en daar kwam ik onderweg in Frankrijk achter. Dat hou ik natuurlijk geen 2 weken uit, dus toch maar eens op pad naar iets vervangends…

Wat is jullie beste excuus om eens op jacht te gaan?

4 likes

Ik koop alleen horloges voor een speciale gelegenheid… :grimacing::see_no_evil:

1 like

‘Niet alle leden van het forum vinden mijn horloges mooi…’ :cry: Perfect excuus. Werkt altijd!

5 likes

Ga lekker op zoek naar een casio’tje ofzo, jaag je niet gelijk je hele vakantiebudget er doorheen. Dan kan je vrouw een leuk tasje gaan shoppen, sta je weer quit

4 likes

Niet omdat het moet…maar omdat het kan…

4 likes

Ik zal me inhouden. Seiko of citizen tot max 500. Alleen als ik een Tudor gmt of Rolex gmt Pepsi zie tegen listprijs dan moet ik even nadenken.

2 likes

Ik vind het verbazend dat je er pas in Frankrijk achter kwam😖…even volhouden dan red je de twee weken ook wel😉

5 likes

Haha dit dus

Vroeg opgestaan zeker :wink:

1 like

3 uur snachts…en blijkbaar niet helemaal fris.

3 likes

:dizzy_face:

Misschien ergens een citizen duiker scoren in de uitverkoop,kun je vaak in Spanje nog wel iets meer af krijgen,kun je zo het zwembad weer in

1 like

Gewoon een mooie rolex vakantiebeater kopen :grinning:

1 like

Ik heb het geld en ik kan het missen voor de aanschaf van een horloge :wink:

Ik zou omdraaien :upside_down_face:

Dat was ook mijn eerste ingeving, maar na 300 km niet te verantwoorden.

2 likes

“Ik heb nog geen X”

…waarbij X = willekeurig/triviaal kenmerk van een horloge dat nog niet in je collectie aanwezig is.

voorbeelden:
X = 37mm chronograaf
X = duiker met groene wijzerplaat
X = dresser zonder secondenwijzer

1 like

Toen een verre scharrel mijn horloge terug wilde brengen die ik was vergeten en ik besefte dat mijn vrouw een vrije dag had. Uiteindelijk maar gewoon een nieuwe gekocht.

5 likes

image

Daarom doe ik mijn horloge nooit af, behalve om te wisselen dan, maar ja dan heb je ook geen excuus om dit topic te openen en een nieuw horloge aan te schaffen :wink: