Mooiste forumhorloge

zou ik me ook niet voor schamen nee :slight_smile:

X(X( Wat een PLLLAAATTTJJJEEE van een achterkant !! Hetzelfde geldt voor de voorkant. X(X(

Ik heb er toch maar n paar op gezet, kon niet echt kiezen…mar…er zijn ernog zoooo veel meer…

Ik vind die geelgouden Glashuette Chrono op zwarte leren band het mooist. Ik weet alleen ff niet meer wie die heeft.

majaro de sport evolution geloof ik ja…

dat is inderdaad ook een erg mooie

Mag toch wel mijn kleine Japannertje (SCVS015) nomineren? Toch? :stuck_out_tongue:
Gestolen pic want zo mooi krijg ik em niet op de gevoelige plaat…

Niet al teveel poespas…just the way it should be :wink:

@Houthakker

Gisteren bij Schaap + Citroen de Milgauss GV bekeken/gepast. Viel me een beetje tegen. Afgezien van de grootte (heb vrij kleine pols) was vooral het groene glas minder spectaculair dan op veel afbeeldingen. Bij gewoon daglicht is het een erg zachte groene waas met een wat groene rand… veel minder fel dan op de meeste foto’s :(. Daarbij vindt ik de list price van 5k voor de GV erg stevig (GV 300 duurder dan de andere modellen en 1200 meer dan de Explorer I).

Ik ga nu verder kijken voor een occassie Royal Oak :wink:

Marjary is the name :wink:

hcptdg Schreef:

Majary is the name :wink:

Hans, ik voel me vereerd met al deze lovende woorden omtrent mijn Glashuette.:slight_smile:

Dus nog maar eens een paar fotoos…

Groet Jan

majary Schreef:

hcptdg Schreef:


Majary is the name :wink:

Hans, ik voel me vereerd met al deze lovende
woorden omtrent mijn Glashuette.:slight_smile:

Dus nog maar eens een paar fotoos…
http://i148.photobucket.com/albums/s31/majary80/S6
300374.jpg
http://i148.photobucket.com/albums/s31/majary80/S6
300392.jpg

Groet Jan

Ja die! X(

Tja, mooi is erg moeilijk te zeggen voor mij. Hangt af van wat ik er bij voel op dat moment.

Maar de 3 mooiste die ik ben tegengekomen zijn een seadweller, SMP300 en de recentelijk geplaatste nautilus. Prachtige klokken vind ik dat. Als iemand een everose daytona heeft, dan mag ie ook op m’n lijstje :wink:

Jammer dat ie je tegen is gevallen en zo blijkt maar weer dat je iets eerst in handen moet hebben gehad om goed te oordelen.
Ik ken hem alleen maar van de plaatjes want dergelijke horloges zitten in een categorie waarin ik alleen al blij mag zijn dat ik vette neuzen op het (overigens ook groenige ) pantserglas van de etalage mag maken.:smiley:
Neemt niet weg dat ik er volop van kan genieten als er iets dergelijks fraais langs komt in dit forum.
Ik wens je veel succes bij de zoektocht naar een Royal Oak en ik zie hem graag voorbijkomen hier.:~

Hoi,

Juist om te voorkomen dat de term “mooi” voor een nominatie in spé, te snel verward zou worden met vooral eerst een exhorbitant prijskaartje, lijkt me deze bescheiden Jap juist extra welkom. Een stijlvol, schoon horloge is het zeker met niks teveel dr op. Zichtbodems vind ik zowieso top, en dat rijmt :sunglasses:

Van mij krijgt ze punten :slight_smile:

Groet,

Nico.

concurrentie voor nr 3 van JoepB :wink:

:)-D

hans

Oef ! Dit is een even interessant als moeilijk topic !
A) zit ik nog maar zo kort op dit forum dat ik nog niet zo heel veel heb zien langskomen. B) is mooi een heel persoonlijk en discutabel begrip.

Ik persoonlijk houd eigenlijk van zo simpel mogelijk.
De status en prijs van een horloge is voor mij persoonlijk volstrekt onbelangrijk, ik kijk gewoon echt simpelweg naar wat ik mooi vind.
Persoonlijk vind ik de Prisma die ik van mijn vader geerft heb erg mooi ;supersimpel maar daar hou ik dus van !! (ik beloof jullie allen; mijn foto’s komen nog !) ( Marco; kunnen we anders dit weekend ofzo ff samen wat foto’s maken :wink: )
Dientengevolge vind ik dus de MeisterSinger ( van Marco ,mcfr, errug mooi’)
Verder vind ik mijn Chris Ward nog steeds supermooi,ik geniet er nog steeds elke dag van !

Ik zal ff kijken of ik nog kan reageren op de rest van de reakties ! :wink:

Carpe Diem,Marc

Ja hoor ; dit vind ik dus wel okay ! :smiley:

Ach… dit blijf ik een vaag klokkie vinden ! :wink:
Maar ik het echt is-ie wel mooier dan op de foto !

Carpe Diem,Marc

Van mij zouden persoonlijk de horizontale en verticale lijnen niet gehoeven maar verder een juweetltje hoor !!!

Sorry…hier heb ik helemaal niks mee.

Carpe Diem,Marc

AUW! Spijt me…dit is niet mijn ding.
No offence !

Grtz,Marc