Op het internet, in bladen, van andermans eigen collectie (facebook enzo), in vitrines, etc. kom ik de mooiste foto’s tegen van allerlei horloges. Zo kwam ik net weer een mooie tegen van de SMP300 oude stijl. Hij doet me door al dat smeltende ijs denken aan ‘Die another day’ denken. De bezel vind ik hier ook zo een mooie gloed hebben.
vind deze foto mooi, maar niet super. De lay-out
had beter gekund.
Verder zijn altijd je eigen foto’s het mooist,
daar staat immers (bijna altijd) je eigen horloge
op!
Vaak natuurlijk wel, maar dat mede ook omdat je er op let of er naar op zoek bent. Maar soms wordt een klokje helemaal in een bijpassende setting geplaatst ipv ‘alleen’ een gekleurd achtergrondje.
Ik bedoel, ik vind de pose van de banden enzo op onderstaande 2 foto’s mooi gedaan:
Maar deze setting vind ik erg mooi gedaan met dat water, de weerspiegeling, de uitrusting, het licht, de duistere sfeer… kan me goed voorstellen dat een secret agent heel behoedzaam uit het diepe omhoog komt en het geheime onderwaterlab van Uber-schurk in zich opneemt, terwijl het water geruisloos van z’n uitrusting glijdt…
P.S. Misschien dat dit een concept model betreft. Want blijkbaar wilden ze back in black nog verder doorvoeren dan nu het geval is. Kijk maar eens goed naar de kroon. Daar is ie ook zwart.