Mooiste horloge onder €2000

Volgens mij een SBDX001. :wink:

4 likes

Bedankt @watchagain @Silvester1987

1 like

3 likes

Seiko SBDX001 Marinemaster

2 likes

10 likes


Houd je ook nog wat geld over voor een stoere Seiko Diver

9 likes

Wie?

David de TS :wink:

1 like

Daarom zou ik ook niet bij burger op de site kijken, maar lekker via het forum zoeken. Is je 2k meer waard :wink:

3 likes

Ja mee eens, beter van een HF lid kopen.
Ik kijk elke dag op horlogemarkt :slight_smile:

1 like

@Horloge_limbo @willemC
Dat doe ik ook om de zoveel uur.

2 likes

Hamilton Intramatic

4 likes

Deze Ball Marvelight met zijn H3 micro gas tubes als lume.

3 likes

Heel gaaf. Wat is de exacte ref van deze?
Ik word maar niet wijs uit alle verschillende modellen en modelnummers bij Sinn.

1 like

Het is de Sinn 103 st. (st staat voor stainless steel. sa staat voor saphire crystal bij andere modellen)

Deze is heeft de “st” “stainless steel” aanduiding omdat hij standaard geleverd wordt met een bol plexiglas, maar saffier is een optie.

Heeft wel een friction bezel, dus die draait wat stroever zonder clicks.

https://www.sinn.de/de/Modell/103_St.htm

Groeten,

Noel.

1 like

Bedankt, zo gaat ‘ie op mijn verlanglijstje! :slight_smile:

Wel 500€ extra voor saffier… Auw…

1 like

Ja een double of high dome saffier kost wat ja.

Ik zou persoonlijk niet voor de saffier optie gaan. Ik zou die 500 euro besparen en bijleggen bij een full service op termijn. Dan kan je kiezen voor een nieuwe plexi als hij echt diepe krassen heeft. En als er wat zwarte pvd coating van de bezel af is dan kan je die ook vervangen voor een nieuw exemplaar.

Ik denk dat je exclusief de service aan het uurwerk zelf, hetzelfde kwijt bent voor een plexiglas en pvd bezel vervangen. Of minder zelfs.

Groeten,

Noel.

1 like

Ik ben wel benieuwd welk horloge het uiteindelijk is geworden. Of heb je nog geen keuze kunnen maken?

2 likes

3 likes

Onder de 2k hè? Deze Seiko marine master sbdx001 MM300 kost minstens 2,5k heb ik gehoord.

6 likes