Ik zou met dat budget toch wel voor een ORIS Aquis gaan. Dan nog wel even bepalen of het een clipperton, source of life of een GMT gaat worden. Ergens een goede aanbieding of een beetje onderhandelen dan moet een van deze wel lukken rond de 2000 euro
De Aquis is wel 44mm volgens mij? Dat is wel iets om rekening mee te houden.
Maar zeker super mooie optie
Aquis date is er ook in kleinere varianten voor de liefhebber.
Source of life 43,5mm
Clipperton 43,5mm
GMT 43,5mm
Date 43,5mm en 39,5mm
Carlos coste 46mm
Depth gauge 46mm
De 36mm LLD dacht ik net nog aan voordat ik de 103 st postte.
Goeie keus!
Had even gemist dat ts een duiker zocht met dressy uitstraling.
Groeten,
Noel.
Zoveel keuze
De Orissen worden je om te oren gegooid hier. Ik zou zelf dan als je een moderne duiker wil iets meer neerleggen en voor het premium gevoel gaan en een Omega seamaster kopen. Gebruikt voor net iets meer dan 2000 wel te vinden
Ik vind dit een sportieve dresser…goede kwaliteit voor een hele mooie prijs…als je hem kan vinden tussen de 700-1000€ …Citizen NB0040-58E Signature Collection.
Lume is ook erg goed…
Zoals al gezegd hangt dit erg af vh type horloge. Mijn beste poging:
Dresswatch: Nomos Orion of Tangente, vintage Omega Constellation Piepan no-date, vintage IWC met cal. 89 aandrijving (bedankt voor de tip @Bidle)
Duiker: Monta Oceanking
Chrono/flieger: gebruikte Damasko DC66
Fieldwatch: Sinn 856
Allround: Seiko SARX 33/35, Halios Seaforth
Succes!
Ik ben de laatste tijd heel erg gecharmeerd van onderstaand horloge en dan met name de afwerking ervan.
Schade is €1690 nieuw!
@Horloge_limbo, sorry ik zie dat je me voor was…
Bij mooiste horloges onder de 2000 euro heb je heel veel keuze. Eigenlijk bijna niet eerlijk aangezien dit niet specifiek genoeg is. Ik zou zelf eerder dit specificeren naar: “horloges tussen de 1000-2000euro”. Dit doet meer recht aan een prijsklasse. Namelijk midden-klasse…
Deze is inderdaad erg mooi.
Bedankt voor de suggestie, ik had niet verwacht dat in deze prijsklasse zoveel keuze zou
zijn.
Duizenden horloges. Natuurlijk niet allemaal even mooi.