Mooiste moderne Speedmaster?

Ik denk dat je daar maar één keer gebruik van hoeft te maken om hem op de juiste maat af te stellen. Daarna zit 'ie gewoon goed.

1 like

Ook erg gaaf! Vooral de broad arrow wijzers doen het wel voor me.

1 like

Het kan net lekker zijn om hem een tikje ruimer te zetten, zeker in de zomer. Daarnaast is de adjustable clasp ook wat zwaarder waardoor het horloge in z’n geheel meer in balans komt. De standaard clasp is vrij licht namelijk.

1 like

Ik heb een normale Speedmaster Professional. Het was een van mijn eerste “luxe” horloges. Het is een iconisch ontwerp en een mooi horloge. Ik heb soms wel het gevoel dat mijn andere horloges echt een persoonlijke keuze waren, en ik mij met de Speedmaster ook wel heb laten verleiden door de online hype rondom het model.

Ik denk er aan om voor deze MK2 racing versie te gaan. Want eigenlijk sluit die stiekem dan weer beter aan bij mijn persoonlijke voorkeur voor stijl en ontwerp. Het enige waar ik nog aan twijfel is de maat van het horloge. De moderne versie is flink wat groter.

2 likes

dat doen meer mensen hier, daarom zie je regelmatig dodelijk saaie verzamelingen langskomen
ik heb gemerkt dat ik veel meer plezier beleef aan modellen die ik zelf uitzoek dan aan eenheidsworsten die door iedereen worden aangeraden

2 likes

Zo eentje wou ik dus kopen, ben ik voor naar schaap geweest. Omega heeft ze toen meegedeeld dat ze mij geen sluiting wouden verkopen aangezien ik dan het aanbeeld van de Speedmaster zou veranderen. Via internet kon ik zo snel niets vinden maar de lol was er voor mij al af. Als omega voor mij bepaald wat ik wel of niet met mijn speedmaster mag doen ga ik al helemaal geen 3-400 neertellen voor een van hun sluitingen…

Ik heb het bij een andere AD laten doen. Bij Eugene van Baal. Moeten een paar endlinks bij van de planet ocean om hem passend te maken. Bij elkaar met clasp ongeveer 250 euro.

Dat had een mooie oplossing geweest ja… Mocht ik ooit nog eens een speedmaster hebben ga ik dat zeker doen

En dikker! Dat laatste maakte hem voor mij(n pols) eigenlijk ondraagbaar.

Telkens als ik denk goh knappe foto’s dan hoef ik al niet meer te kijken van wie ze afkomstig zijn…

1 like

Thanks :hugs:, toch zijn er veel mooie foto’s op het forum :+1:

1 like

Van welk jaar is jouw Speedmaster?

1 like

Feb van dit jaar geleverd door :sheep: en :lemon:

1 like

Mark40 is mijn favoriete variant. Draag hem dagelijks met veel plezier. Mooie maat en mooie complicaties.