Mooiste moderne Speedmaster?

Welke moderne Speedmaster Professional is jouw favoriet?

Let’s talk watches! Cheers!

Die ene met een adjustable clasp

1 like
4 likes

Je bedoelt de Moonphase of de Olympic 2020 limited editions? Of een andere? Of bedoel je dat je er niks vanaf weet :wink:

Ik ga voor de Ultraman

die zonder geslachtsdeel op de dial

6 likes

Nee. Ik heb een speedmaster moonwatch gehad en was totaal niet te spreken over het ontbreken van halflinks of een beter afstelbare clasp. Zodoende bedoel ik, elke speedmaster met een dmv een glide systeem verstelbare bracelet :smile:

1 like

Correct dat is echt een dramatisch slechte band. Zeer stevig en duurzaam, maar het gebrek aan fatsoenlijke afstelmogelijkheden, de extreem scherpe randen en de vies dikke schakels heeft de mijne ongebruikt in de doos doen belanden. Maar de Speedmaster Olympic 2020 limited editions, de Apollo 17 45th en nog een paar hebben een verstelbare sluiting.

Na de pubertijd zie je daar gewoon een uurmarker in. Komt vanzelf goed!

2 likes

Speedy Tuesday I. Zonde dat ik die heb weggedaan.

7 likes

Apollo 8.

1 like

kopen?

5 likes

Tempting. :thinking:

1 like

Kijk, dan begrijpen we elkaar! Een van de limited editions heb ik nog niet in mijn handen gehad, zo een komt er misschien ooit nog wel eens terug in de verzameling.

1 like

Ja, die is super gaaf. Knap gedaan dat de wijzerplaat zoveel rust uitstraalt terwijl er zoveel op gebeurd. Well done Omega. :ok_hand:t3:

Verder vind ik de Speedmaster toch het gaafst op een leren band met vouwsluiting.

Plaatje:

2 likes

De calibre 321…de Ed White edition…droomklok

Ik ben helaas nog maagdelijk op het gebied van de Speedmaster, maar afgelopen zomer heb ik heel even de Speedmaster Apollo 8 Darkark Side Of The Moon gepast en ik wil hem nu zo graag! Vond/vind hem echt bijzonder!

omega_speedmaster_dark_side_of_the_moon_apollo_8_311.92.44.30.01.001_1
Beetje vulgair (voor een Speedmaster), maar wel heel lekker :heart_eyes:

1 like

De Speedmaster Professional (Moonwatch) Hesalite

Ook lekker op leer :ok_hand:

9 likes

1957 trilogy editie: elegant en sportief! Ja maar, ja maar… faux lume? :tipping_hand_man:

2 likes

Je kunt er een adjustable clasp op laten zetten. Heb ik ook laten doen. 3 verstel mogelijkheden.

Maak je nou veel gebruik van deze mogelijkheid? Ik heb zelf gelukkig geen last van de band. Maar vroeg me af of je nou echt gebruik van gaat maken? :+1: