Mooiste Rolex?

Wow… geheel mee eens… verweg de mooiste!

1 like

Helaas daardoor wel onbetaalbaar :smirk: :smile:

Hahaha bandje had ik even gemist in de haast. Idd lelijk. Doe maar gewoon op een oyster :wink:

Denk toch deze

5 likes

Deze gepast bij Gassan. De kleur blauw oogde veel goedkoper dan je doet vermoeden op de foto. Als ik dan toch dat vermogen aan een horloge moest uitgeven, doe dan de GMT Pepsi maar.

1 like

Ooit een keer omgehad op een feestje maar dat was na halve fles single malt. Dat kan natuurlijk mijn oordeel vertroebeld hebben

1 like

Weet ik niet :joy:

Sowieso sfeerverlichting t.o.v. harde winkelverlichting is ook wel een heikel punt.

1 like

Wat mij altijd opvalt aan een Sub(ouder 90’s modellen ) is dat ze zo licht zijn,terwijl het toch best een kloek apparaat is.

Op een Daydate na vind ik deze Yachtmaster uitvoering de mooiste.

3 likes

Of…de 116261 met die mooie rode secondenwijzer.

2 likes

@Ramon heeft hem in het wit:

http://www.crownguard.com/collection/1824/rolex-turn-o-graph-116264-36mm.html

En als het wat moderner moet zijn preferred ik de Hulk :wink:

3 likes

Ikke zoals op de foto :wink:

2 likes

Scherp :+1:t2:

‘Nuff said! :heart_eyes::+1:t2:

1 like

prachtig! op mijn wishlist…

1 like

Uit eigen archief blijft een klatzer

5 likes

Fate Amenable To Change die een Rolex overweegt; gekker niet het niet worden! Maar zo is mijn smaak ook voortdurend en eigenlijk is dat alleen maar leuk.

@AstonMartin zowel de Bao Dai als dat aparte witte plaat beestje zijn prachtig. Hoe heet die tweede?

Op basis van de paar keer dat ik deze uitvoering heb gezien ben ik het helemaal met je eens. Deed me een beetje denken aan het harde blauw van een Pelagos. Bij zo’n rauwe titanium tool duiker vind ik het best passen, bij een witgouden Rolex wat minder.

1 like

Wordt toch deze denk ik. Yacht Master II stainless

1 like