Lekker makkelijk topic. Wat vind je de mooiste Rolex? Niet per se de zeldzaamste, duurste, bijzonderste of om een andere reden meest begeerbare, maar gewoon de mooiste. Plaatjes en rugnummers aub.
Ik ben zelf geen Rolex-kenner, dus de aftrap doen is enigszins lastig. Dus dan maar een plaat van de bekendste en meest iconische Rolex, submariner no date.
Zonder enige twijfel de Rolex Milgauss 6541.
Meer foto’s hier: http://rolexpassionreport.com/5915/vintage-rolex-milgauss-ref-6541-sport-model/
De allermooiste is lastig kiezen. De mooiste moderne is voor mij de Rolex 114300 met grijze wijzerplaat:
Dit vind ik een van de mooiste…
De kleuren van Rolex zitten hier in verwerkt,
En door een tennis icoon gedragen…
Ik denk dat je met zo’n moderne - vintage nodate altijd goed zit
Maar of het de mooiste is?
Er kan er maar een de winnaar zijn.
Voor mij is dat deze Daytona. Na bijna 20 verschillende Rolexen gedragen te hebben de afgelopen 2 jaar is dit een evolutie in het proces wat nu de mooiste is om dagelijks om de pols te hebben. Er zijn al eerder een paar ‘mooiste’ voorbij gekomen. Ik kan er simpelweg niet omheen dat het vandaag de dag deze knappe zwart ceramische Daytona is.

Eens! We have a winner, topic mag dicht…;)
Die armband hoort er bij ?
Nee is ban Louise vutton
Plaatje (helaas) geleend van het interweb want letterlijk onbetaalbaar geworden, de Double Red Sea-Dweller. In mijn ogen “the one that rules them all”:
Het buitenechtelijke zusje van?
Ook heel mooi ja… Staat al een tijdje op Mn wishlist
kende deze niet, ben dan ook geen Rolexkenner, maar vind hem prachtig!
Het is alleen geen 5517 volgens mij. De sword-hands ontbreken bij dit exemplaar.