Mooiste Rolex?

Lekker makkelijk topic. Wat vind je de mooiste Rolex? Niet per se de zeldzaamste, duurste, bijzonderste of om een andere reden meest begeerbare, maar gewoon de mooiste. Plaatjes en rugnummers aub.
Ik ben zelf geen Rolex-kenner, dus de aftrap doen is enigszins lastig. Dus dan maar een plaat van de bekendste en meest iconische Rolex, submariner no date.

14 likes

Zonder enige twijfel de Rolex Milgauss 6541.

Meer foto’s hier: http://rolexpassionreport.com/5915/vintage-rolex-milgauss-ref-6541-sport-model/

20 likes

De allermooiste is lastig kiezen. De mooiste moderne is voor mij de Rolex 114300 met grijze wijzerplaat:

Plaatje geleend van chrono24.

14 likes

Dit vind ik een van de mooiste…

De kleuren van Rolex zitten hier in verwerkt,
En door een tennis icoon gedragen…

5 likes

Ik denk dat je met zo’n moderne - vintage nodate altijd goed zit :slight_smile:
Maar of het de mooiste is?

Er kan er maar een de winnaar zijn.
Voor mij is dat deze Daytona. Na bijna 20 verschillende Rolexen gedragen te hebben de afgelopen 2 jaar is dit een evolutie in het proces wat nu de mooiste is om dagelijks om de pols te hebben. Er zijn al eerder een paar ‘mooiste’ voorbij gekomen. Ik kan er simpelweg niet omheen dat het vandaag de dag deze knappe zwart ceramische Daytona is.

15 likes

En als het nieuwer moet…de opvolgende versies van de Explorer.

17 likes

Eens! We have a winner, topic mag dicht…;):stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Die armband hoort er bij ?

Deze 16550, mooie cream rail dial!!!:hugs:

5 likes

Nee is ban Louise vutton

De Hulk :heart_eyes:

12 likes

Voor mij de DSSD

6 likes

Plaatje (helaas) geleend van het interweb want letterlijk onbetaalbaar geworden, de Double Red Sea-Dweller. In mijn ogen “the one that rules them all”:

20 likes

Het buitenechtelijke zusje van?

7 likes

1803

Guilty pleasure:
118135

13 likes

Ook heel mooi ja… Staat al een tijdje op Mn wishlist

1 like

Voor mij is de 5517 de ‘holy grail’ :wink:

16 likes

kende deze niet, ben dan ook geen Rolexkenner, maar vind hem prachtig!

1 like

Het is alleen geen 5517 volgens mij. De sword-hands ontbreken bij dit exemplaar.

Zonder twijfel…

9 likes