Mooiste Rolex?

De mijne natuurlijk!

1 like

Die behoort tot dat andere topic wat 180graden de andere kant op is :innocent:

1 like

Wellicht niet eens de mooiste Rolex, maar wel degelijk mijn favoriet. Staat zelfs in de top 5 met de meeste draagtijd en heb er genoeg liggen. :wink: Draagt zeer comfortable door zijn platte kast, beetje low-profile, handig voor op reis en ook gewoon mooi. Ondanks de meeste draaguren, zit er nagenoeg geen krasje op.

Deze is gekocht in 2003 Y-serie met nog pinholes dus één van de laatste. De pinholes zijn voor mij een plus, want vind het gewoon mooier staan. Minder massief en meer old-skool. :slight_smile:

16 likes

Dit is inderdaad een heel erg fijn horloge en zou ik ook wel weer eens willen, maar dan wel met tritium plaat :+1:

2 likes

Derlon, toe maar! Mooie plek he :+1:t2:

1 like

Die was er destijds niet meer, natuurlijk geen reden om er eentje te kopen. Echter de luminova heeft ook wel iets. Als je van buiten naar binnen loopt, trekt het subtiel de aandacht en ziet er wel goed uit.

Maarre, wat let je,… gelijk weer op jacht, blijft toch het leukste van de hobby. :+1:

2 likes

Als ik dit draadje lees kunnen we net zo goed concluderen dat de hele Rolex brochure voorbij komt zowat :joy::joy:

3 likes

Dit is gewoon ‘Rolex only III’
Niks mis mee. :sunglasses::+1:

2 likes

1655 vind ik mooi. heel mooi.
De mooiste? Kweenie, deze kwam nu in me op, kan morgen weer heel anders zijn.

8 likes

Deze natuurlijk; :cowboy_hat_face:

10 likes

Elke Datejust met een tapestry dial is een winnaar. Jammer dat Rolex die dial niet aanbiedt op de moderne Datejust.

Hij is gewoon heel erg mooi! :heart_eyes: De mijne heb ik helaas verkocht een jaar geleden. :pensive:

1 like

Het is inderdaad een heerlijke plek!:blush: We (mevrouw Klokkengek en ik) komen er de laatste jaren gemiddeld een (lang) weekend per jaar en we genieten sowieso altijd heel erg van Maastricht. Heerlijke stad! :+1: :relaxed:

2 likes

Nu we ( ook met @Ramone ) het toch over Day Date’s hebben… Vanmiddag zat ik ook weer Hodinkee te kijken en in dit geval toepasselijk…:relaxed:

8 likes

Ik ook :grinning:

4 likes

Briljante marketing. Ze geven hem 1 horloge en de rest van z’n leven gratis marketing en foto’s waar hij de gewonnen cups omhoog houdt met de Rolex om de pols :+1:

5 likes

Zeker! absoluut top! :relaxed::ok_hand:

1 like

Deze :grin:
Tenminste iets bijzonders :wink:

6 likes

Ben geen kenner maar als ik er eentje echt mooi vind dan is het toch wel deze

10 likes

Veel moois. Toch verwonderd dat de Oyster Day Date niet vaker voorkomt. Ik ben geen kenner.

Typenr niet gevonden. Two Tone !

Met de klassieke markers aub. Stenen en Romeinse cijfers vind ik maar niks op Day Date.

5 likes