Je horizon staat scheef, beetje jammer.
Uitzicht

Of toch liever de ‘voetjes op de grond’.
Leuk hotel in Italië: http://www.borgoegnazia.com/
Ik zie de Eiger, Mönch en Jungfrau… 20 km daar vandaan (ff rekenen)… Je zit in wilderswil of ergens aan de rand van Interlaken?
Edit: ik zag je antwoord al bij iemand anders staan haha
Ik zou wel iets meer van het uitzicht willen zien, ik zie vooral een veel te duur stalen sporthorloge.
Prachtig daar hè! Ben je ook naar de vuurtoren gelopen?
Zeker, vuurtoren is wel behoorlijk vervallen maar nog wel naar boven gegaan.
Hier hetzelfde horloge met Jeruzalem
Net op tijd om naar de ochtendmis te gaan. Half zeven Israëlische tijd, maar de Heilig Grafkerk heeft zijn eigen tijdzone dus daar begon de Mis om 5:30
Prachtige omgeving. Was voor mij voor het eerst. Uitzicht vanuit de lobby van het hotel was briljant (ook zonder horloge)
Mooi hè? Voor mij heeft dat gebied ook altijd iets magisch. Ben je ook in Grindelwald geweest? Ik kom daar al heel wat jaren, alleen dit jaar niet. Tot mijn grote schrik bouwen ze daar een mega gondel en nieuw station die de massa’s toeristen sneller naar de Jungfraujoch moeten brengen (ipv het boemeltreintje). Was deze al af?
Ja. We noemen het al jaren de “Currywurst mit Pommes” bocht, vanwege de eettent onderaan de trap.
Leuke eilanden voor de kust van Honduras! Ook Gezwommen met de walvishaaien??
Volgens mij gaat ie naar de Kleine Scheidegg/Eiger. Wordt t nog drukker daar. Maar ach, ik was er ook…Er blijft genoeg over voor ultieme rust
Ah ok! Ik zag namelijk heen bouwwerkzaamheden bij de Kleine Scheidegg. Wel een station meer naar boven, net voordat de trein de berg in gaat. Ik dacht dat de gondel daar uit zou komen.
Ach we gaan het zien. De charme van Grindelwald als klein bergdorpje op het einde van de vallei is door de jaren heen wel verdwenen haha