Mooiste van het jaar

Hallo mannen en vrouwen,
Misschien is het leuk om tegen het einde van het jaar een topic te starten wat volgens ons de mooiste aankoop van het jaar is geweest.
Dus een soort stemming over welke aangeschafte klok dit jaar het predikaat krijgt mooiste van 2009.
Iedereen zet zijn keuze onder dit topic en aan het eind van het jaar tellen we de stemmen en daar rolt dan de mooiste uit.

Groetjes

Lenno

zie het topic van Seamaster…PLOPROF 1200M komt wel in aanmerking voor mij…misschien voor vele niet de mooiste, maar zeker 1 vd de bruutste, meest bijzondere horloges van de laatste tijd, mede gezien de historie…tis weer es wat ander heh::o

Hear Hear! (+1 voor seamaster met de Ploprof!)

Voor mij geen twijfel mogelijk:

de PLOPROF van Joost

gr.
peebee

ik had het reeds eerder aangegeven in de topic van Joost, de PLOPROF is voor mij het horloge van 2009!

gr,

vncnt

Ik deel die mening van de voorgaande ook “de ploprof”

:smiley: (tu)

IDD Plongeur Professionel +1

De PMLE. Niet zo zeer spectaculair wat betreft design of uurwerk maar wel een echt forum product. Ik heb hem zelf niet besteld maar heb met belangstelling het hele traject gevolgd.

Tobias Schreef:

De PMLE. Niet zo zeer spectaculair wat betreft
design of uurwerk maar wel een echt forum product.
Ik heb hem zelf niet besteld maar heb met
belangstelling het hele traject gevolgd.

eerst maar eens zien of dit een 2009 aanwinst wordt…:slight_smile:

Touché :+

Ik weet niet of iemand de Seiko Scubamaster M796 hier heeft, maar dan verslaat deze ruimschoots het Plof model van Omega.

Voor mij de 62MAS van Thieuster, wat die altijd weer uit de hoge hoed tovert en met zulke mooie verhalen achter het horloge. (tu)

http://www.horlogeforum.nl/read.php?19,147652

Leuk hoe smaken verschillen. Ik kan een ploprof orgineel en karakteristiek noemen, maar daar houdt het voor mij op :wink:

Ik weet echt niet meer wat voor fraais er allemaal voorbij is gekomen dit jaar, maar twee die me zeker zijn bijgebleven zijn de Lange 1 van Hans en de IWC Cal89 van Bernard.

(even de fototjes van hun uit hun eigen topics gepikt)

Groeten,

Martin

Ik heb vorige week een aantal keren ademloos naar deze zitten kijken in het verkooptopic.
http://www.horlogeforum.nl/read.php?18,169208

Dus degene die deze heeft gekocht…(tu)

Mijn stem gaat naar de Lange-1.

Fantastisch horloge; heeft in record-tijd een geweldige reputatie opgebouwd en Lange (weer) op de kaart gezet als een van de top-horlogehuizen…

Groet
Mark