Mooiste wijzerplaat ooit?

Beetje over de top

9 likes

Ooit is me wat te beperkt, gezien alles nu eenmaal - gelukkig - niet stilstaat. :sunglasses: Kleur favoriet is voor mij al heel lang de gehele range in donkergrijs - Charcoal, grafiet en met name “gun metal grey”.
Deze oude Guide verkreeg ik ooit om voor onderdelen te gebruiken tbv mijn NOS case & dial. Oude motor in nieuw jasje, niet helemaal periodecorrecte onderdelen weerhielden de operatie - en zo bleef alles bij het oude.

De wijzerplaat is voor mij hoe dan ook subliem, nog eens versterkt door het contrast met de markeringen en de vier wijzers (ook al zitten die niet perfect qua positie :innocent:)

3 likes

Dit vind ik persoonlijk echt een hele hele toffe…hij fluistert, onder de radar, verre van flashy, maar voor mensen die het weten overduidelijk kwaliteit… Voor mij persoonlijk klopt alles. Mijn absolute favoriet van Rolex.

1 like

:heart_eyes::+1:

1 like

Ik weet niet of het de mooiste wijzerplaat ooit is, want ik heb hem nog nooit in het echt gezien, maar ik ben wel enorm gecharmeerd van een GS die momenteel aangeboden wordt.

1 like

Ik ben net als Arjen @APMV bevoordeeld.

8 likes

Zo mooi :heart_eyes:

Prachtig in al zijn eenvoud :ok_hand:

9 likes

Ook heel fraai. Welke is dit precies? Is de kast ook mooi?

10 likes

Thanks, ben er zelf ook erg blij mee :+1:t2:

7 likes

Heel eerlijk gezegd hoort deze hier ook thuis…voor mij iig een van de allerleukste re-releases van de afgelopen 10 jaar.

11 likes

Vind deze Zelos erg mooie

7 likes

24 likes

Vol in de zon

In het volle zonlicht komt deze plaat helemaal tot leven. Het matzwart lijkt dan meer gunmetal. De ‘sparkle’ zal wel versterkt worden door het gebogen saffier? Het “grachtje” onder de indexen door is zo met het blote oog ook goed zichtbaar.

Enkel daglicht

4 likes

Yes sir!

4 likes

Excellent my sir :ok_hand:t4:

1 like

Dat moet wel een heel duur horloge zijn dan.

2 likes