Wow🤩! Het effect van het zilver is wellicht wat lastig vast te leggen op de foto, maar in het echt wel overtuigend aanwezig?
Hoe draagt het horloge? Theoretisch lijken de afmetingen comfortabel te zijn…
Wow🤩! Het effect van het zilver is wellicht wat lastig vast te leggen op de foto, maar in het echt wel overtuigend aanwezig?
Hoe draagt het horloge? Theoretisch lijken de afmetingen comfortabel te zijn…
Lastig vast te leggen zo te zien, maar wel een bijzonder mooi horloge
Het is overduidelijk een zilveren plaat, maar niet te vergelijken met 925 sterling die je bijvoorbeeld op pennen ziet, en snel oxideert. Dat doet deze niet.
Draagcomfort is best goed op mijn 17cm pols. Draagt wel iets groter dan wat de ltl doet verwachten omdat de lugs de pols niet echt volgen naar beneden. Maar het is niet dat je het gevoel hebt met een grote schijf op je pols te lopen.
Die velcro strap is echt slecht bedacht, nooit gedragen op de mijne. Draag de mijne op een GGB strap;
Wojwww welke referentie deze Citizen?
Nevernooit gezien, wel mooi uitgevoerd.
Met donker leer wellicht nog fraaier?
Citizen Kuroshio '64
Hierbij wat meer info;
Een terecht GPHG nominatie, Oan Gio ginko gravure. Mooist vind ik echt een nondiscussie, maar dit is wel een hele mooie plaat en op die manier bekeken nog redelijk betaalbaar ook (wanneer beschikbaar).
Schitterend
Zeker niet zo bijzonder als ik deze bovenstaande meesterwerken zie
maar voor een Rolex is dit toch wel bijzonder en alleen in een bepaalde hoek met het juiste licht te zien.
De structuur en ook zeker de afwerking van de witgouden markers op deze plaat is prachtig.
Oef, erg fraai
Wel $3.990,-
Ex…
Dus reken op een kleine €4.300,- in NL om de pols.
En indien beschikbaar
Ah ja, kan zijn dat ik me al eens eerder heb laten denken dat het 2000 is, maar dat is de aanbetaling. Goed, nog steeds niet een hoofdprijs voor kwalitatief handwerk.