Mooiste wijzerplaat ooit?

Toch wel dit hoor :hot_face:

3 likes

11 likes

Simpel maar prachtig.

10 likes

20 likes

IMG_6965

IMG_6966

IMG_6968

IMG_6967

9 likes

Ik ben bevooroordeeld

19 likes

En terecht. Wat een prachtige wijzerplaat :heart_eyes:

1 like

Dank je Anthony. Ik ben grote blij :grinning:

1 like

@Arne_Dj

23 likes

Mooiste ooit wil ik niet zeggen, dat veranderd voor mijzelf ook continu. Maar vond deze wel de moeite van het posten waard want nog niet eerder gezien. Credor eichi II ruri met ‘Raden’ dial.

17 likes

@Anthony je doet me blozen :smiling_face:

11 likes

Poeh! Mooi!!

Mooi! Ik zou deze, ook zilveren, wijzerplaat willen voorstellen:

@Colnago heeft wellicht betere afbeeldingen; waar de pracht van deze plaat beter tot uiting komt?

15 likes

Vet!!

De mooiste wijzerplaat? Voor mij is dat nog steeds de Grand Seiko champagne. :ok_hand:

Hier een eigen foto van alweer even geleden.

@Fate_Amenable_To_Change

12 likes

Zeg dat wel!!

1 like

Ik denk dat ik het sinds kort weer weet.

Eigen foto.

En van 't internet.

12 likes

Zoiets? Maar ook de reliëf platen van GS zijn tof:

Maar JLC kan er oo wat van. Kijk naar deze golven en dat geweldige rechthoekje voor het merk:

Maar mijn ex is toch ook een plaatje, al vond ik het hele pakket van horloge + band + wijzerplaat op termijn niet overtuigend. Dat lag niet aan de wijzerplaat an sich:

Aan de andere kant is Kurono Tokyo ook heel goed in het maken van tranentrekkend mooie wijzerplaten die je met foto’s nooit recht doet:

Als ik terug kijk op mijn eerdere posts:

• Grand Seiko Kirazuri blijft mooi
  • Er is iets te zeggen voor Guilloché door mensenhanden wat ik twee jaar geleden niet begreep
  • Ik neig inderdaad sterk naar de simpeler “Silk Sunray” wijzerplaat van GS, want hoe ouder ik word hoe meer ik eenvoud waardeer.
  • Het totaalpakket moet kloppen, met alleen een mooie wijzerplaat wordt een horloge voor mij geen blijvertje.
14 likes

Dit is ook een beauty wat mij betreft :heart_eyes:

13 likes

Best lastig hoor

20 likes