Mooiste wijzerplaat ooit?

6 likes

Tweede poging, mede voor @sanderbbb :wink:. De groene SunBurstDial van mijn Hulk MK1 (Ik hoop dattie beter bevalt :pray:t2:)

5 likes

Hij geeft ook nog zat licht na al die jaren :nerd_face:

4 likes

Tweede poging

clapping-cigar

1 like

Glad you liked it :smiley:.
Klokkies zijn net kunst. Smaken verschillen en smaak ontwikkelt zich. Ik vind nu dingen mooi die ik vroeger niet zag zitten. Greetz

1 like

Zo’n rode dial zie je minder vaak

20 likes

:joy::joy::joy::joy:

2 likes

Mooie wijzerplaat

2 likes

Voor mij is dit de mooiste wijzerplaat😎

4 likes

Panerai 992

8 likes

Ik vraag me dat niet alleen bij deze Tag Heur hier af…
Ik zie een hoop (mooie) horloges die niet een bijzondere wijzerplaat hebben. En bijzonder moet je wel zijn om de mooiste te kunnen zijn.
Dus wat die Rolexen (op een paar bijzondere platen na) en dergelijke hier doen, geen idee!

1 like

Smaak is relatief natuurlijk. Maar er passeert hier wel regelmatig wat waarbij ik me moeilijk kan inbeelden dat iemand die de absoluut mooiste ooit vindt, inderdaad. :wink:

1 like

Zeker niet de mooiste, maar wel een eervolle vermelding :sweat_smile:

13 likes

Haha, je bedoelt zoiets denk ik :rofl:. Wel model Wimbledon en actueel :stuck_out_tongue_winking_eye:
Maar volgens mij is het gras groen op Wimbledon :laughing:

2 likes

F61C002B0E7141B9AE678BD6F92FAB2A

Ja, inderdaad.

1 like

16 likes

Lol, maar goed heb genoeg mooie platen. Waarvan deze er 1 is:

Nu wil ik diezelfde dame met een glimlach :wink:

12 likes

Maar is dit dan de mooiste?
Smaken verschillen. Maar ik zie hier niet iets bijzonders. Wat maakt deze panda dan bijzonder mooi dat het de mooiste wijzerplaat zou zijn?

1 like

Of dit de mooiste wijzerplaten ooit zijn, denk ik niet. Maar ik vind ze erg gaaf! En voor de jaren 70/80 van de vorige eeuw vind ik ze best vooruitstrevend: Seiko Type II’s.

Seiko Type II - 0903-8120

8 likes

He gaan we nou schelden met je Panda :wink:, tis wel een top time deus LE. Makkelijk aan te komen hoor, staan er 2 op chrono.
Maar waarschijnlijk ken je mijn collectie wel, dus roept u maar welke u wil zien :grin: