Tweede poging, mede voor @sanderbbb . De groene SunBurstDial van mijn Hulk MK1 (Ik hoop dattie beter bevalt
)
Tweede poging
Glad you liked it .
Klokkies zijn net kunst. Smaken verschillen en smaak ontwikkelt zich. Ik vind nu dingen mooi die ik vroeger niet zag zitten. Greetz
Mooie wijzerplaat
Ik vraag me dat niet alleen bij deze Tag Heur hier af…
Ik zie een hoop (mooie) horloges die niet een bijzondere wijzerplaat hebben. En bijzonder moet je wel zijn om de mooiste te kunnen zijn.
Dus wat die Rolexen (op een paar bijzondere platen na) en dergelijke hier doen, geen idee!
Smaak is relatief natuurlijk. Maar er passeert hier wel regelmatig wat waarbij ik me moeilijk kan inbeelden dat iemand die de absoluut mooiste ooit vindt, inderdaad.
Haha, je bedoelt zoiets denk ik . Wel model Wimbledon en actueel
Maar volgens mij is het gras groen op Wimbledon
Ja, inderdaad.
Lol, maar goed heb genoeg mooie platen. Waarvan deze er 1 is:
Nu wil ik diezelfde dame met een glimlach
Maar is dit dan de mooiste?
Smaken verschillen. Maar ik zie hier niet iets bijzonders. Wat maakt deze panda dan bijzonder mooi dat het de mooiste wijzerplaat zou zijn?
Of dit de mooiste wijzerplaten ooit zijn, denk ik niet. Maar ik vind ze erg gaaf! En voor de jaren 70/80 van de vorige eeuw vind ik ze best vooruitstrevend: Seiko Type II’s.
Seiko Type II - 0903-8120
He gaan we nou schelden met je Panda , tis wel een top time deus LE. Makkelijk aan te komen hoor, staan er 2 op chrono.
Maar waarschijnlijk ken je mijn collectie wel, dus roept u maar welke u wil zien