Mooiste wijzerplaat ooit?

Ik ben sinds vorige week helemaal weg van mijn nieuwe mini turtle (SBDY109). Veel spijt gehad na de verkoop van mijn exemplaar met zwarte dial (SRPC37), totdat ik hier op het forum een exemplaar te koop zag staan met ‘iced dial’. Dit model was enkel bestemd voor de Japanse Markt (JDM). Een volwaardige Seiko duiker (PADI), met een plaat van dit kaliber, voor net wat meer dan 200 EUR? Z’n geld waard zou ik zeggen! Doet me enorm denken aan de Grand Seiko “Kira Zuri” editions Ref. (SBGA384/387), wat toch een mooi compliment is in deze prijsklasse!

Nog een gestolen plaatje van Gnomon Watches waar de textuur van de wijzerplaat mooi tot uiting komt.

image

11 likes

Pam 087

3 likes

8 likes

Mooiste ooit, das een groot woord, maar mooi vind ik hem zeket.

20 likes

Seamaster 300 (gelukkig nog met mooie secondenwijzer). Ik vind dat deze hier eigenlijk hier niet mag ontbreken, maar tis persoonlijke smaak natuurlijk…
[234.92.41.21.10.001]

Bron

10 likes

Of het de mooiste ooit is weet ik niet, maar ik blijf helemaal betoverd door de diepte en verschillende kleuren in de zon!

13 likes

19 likes

De wijzerplaat van deze Ming is werkelijk schitterend.
Gefeliciteerd met deze prachtige NA!

1 like

Moeilijk om te kiezen, maar deze chrono’s vindt ik wel erg mooi .

13 likes

De diepgroene kleur vind ik weg mooi

6 likes

Die Certina is tof en ken ik nog niet, welk model is dat?

1 like

Hierbij wat meer info.
Groet Hans

3 likes

7 likes

12 likes

15 likes

Mooie foto :ok_hand:

3 voudige supercombi. :ok_hand::smiley:

In mijn visie heel mooi gezien zijn leeftijd uit de jaren… :five: :zero:

13 likes

3 likes

De mooiste heb ik nooit gezien, maar ik vind er wel een paar flink boven de rest uitsteken :innocent:

6 likes