Mooiste zwarte wijzerplaat en gouden indices

Mede-hobbyisten, wie kan deze betrekkelijke n00b helpen? Ik speur me suf hier en op de bekende verkoopkanalen, maar kan niks vinden voor deze lacune in m’n verzameling. Het is dan ook erg specifiek en met een paar criteria die vnl. over persoonlijke smaak gaan. Maar dat maakt het ook zo leuk en dat maakt het forum zo leuk :slight_smile:

Een guilty pleasure denk ik, ik zie er weinig tot geen voorbij komen. Of ze zijn goedkoop met een bijbehorende uitstraling/afwerking.

Glanzend zwarte wijzerplaat zonder reliëf
Gouden indices, geen cijfers
Geen volledig gouden horloge
Prijs (nieuw) tot pak ‘m beet € 1000
Geen of zwarte datum

Ik ben heel benieuwd waar jullie mee komen!

Groet en fijne dag!

3 likes

Is dit wat jij zoekt? Longines Flagship Heritage

afbeelding

15 likes

Prachtig horloge, maar ik hou van een ietsje minder dressy…

Vintage Omega,

10 likes

Mooi! Wat is de referentie van deze?

Hier :point_up_2: kun je ook eens kijken. Staan een paar mooie vintage Omega’s tussen.

1 like

Misschien met een mesh band of sailcloth? Dat maakt hem direct wat sportiever. Al blijft het een dresswatch.

1 like

Ik zou het budget iéétsje oprekken en voor de Moser & Cie Endeavour Perpetual Calendar gaan :crazy_face:


14 likes

Vintage Lip dauphine, kost geen stukken van mensen, maar wel moeilijk te vinden denk ik :sweat_smile:

4 likes


Black bay 58 :yum:

8 likes

Vlegel, vlerk, schavuit! I see what you did there.

Maar je hebt wel gelijk. :wink:

Mooie

en ook

Als we de vraag zo gaan lezen mag deze donkerblauwe matte Bauhaus met cijfers ook mee doen.

:rofl: :rofl:

6 likes

Had budget niet gezien, oops. :joy:

1 like

Mooie FC? Alleen dus geen zwarte datum…

3 likes

Nee.
(Staat wel op m’n radar, maar niet voor deze)
:slight_smile:

1 like

Mooie tip!

1 like

Niet aan beginnen. Zoveel van dat zwarte spul zijn redials.

1 like

Ach, slechts een factor 28. Waar hebben we het over?
Prachtig klokje, evengoed bedankt voor het delen :slight_smile:

Nèh. Mooi. Maar nèh. Voor duiker denk ik aan Oris Aquis Source of Life of een Rado Hyperchrome die eruit ziet als een duiker maar door krasvastheid en saffierglas m’n dagelijkse mepper kan worden :slight_smile:

Valide punt. Maar ach, als de prijs ernaar is heb ik daar geen probleem mee. Ik koop het voor mezelf en niet voor een ander :smiley:

3 likes

Deze Meccaniche Veneziane is ook prachtig :ok_hand:t2:

4 likes

Weliswaar antraciet, maar bijna zwart…

8 likes

Leuk! En de prijs is ook leuk!

Prachtig, maar zwart en zonder cijfers is verplicht voor deze specifieke fetish :wink:

2 likes