Fijn zo’n keuze hè
Zou persoonlijk net andersom overwegen:
- GO met lichte dial is net wat sjieker en opzichtig dan blauw in mijn optiek en dus wat veiliger
- JLC zwarte dial maakt deze net iets spannender
Succes! Benieuwd wat het wordt …
Fijn zo’n keuze hè
Zou persoonlijk net andersom overwegen:
Succes! Benieuwd wat het wordt …
Deze is toch ongelooflijk mooi…
Heb al vaak getwijfeld om deze als dé dresswatch binnen te halen ten koste van de datejust & Oris…
GO blauw
JLC!
Ik heb ooit de rosé gouden versie omgehad; ik was gelijk verliefd! De wit-metalen versie vind ik ook heel mooi. Als je de kast van de zijkant bekijkt zie je een profiel met zoveel verschillen, geweldig. Volgens mij zitten er wel 8 in. En zeer plat (ultra-thin ).
Vind de JLC echt geweldig maar ook een beetje saai dus dan toch maar de graag de GO.
Foto van @JTrapman gaf de doorslag voor mij!
Nieuw gekocht. Gaat niet meer weg. Geen last van afschrijving ook
Wat maakt dat ook uit eigenlijk is een emotionele aankoop immers.
Beiden aan de pols leggen en op je eigen smaak afgaan. Maar je vraagt om de voorkeur van anderen: De JLC zonder twijfel. Prachtig horloge. De GO is een sympathiek merk en mooie techniek, maar het design is niet voor mij.
Ik voel heel sterk dat het tegendeel waar is.
Perfectie en balans = schoonheid!
Dank je. Hij is prachtig inderdaad. Maar wel echt dressy, dus geen alleskunner. Als enige horloge zou ik hem niet aanraden, maar in een collectie met wat sportievere alternatieven zeker wel!
Wat kan de JLC niet wat de GO wel kan?
Zou idd als de dresser in de collectie dienen, naast een explorer, explorer 2 en omega smpc Dan zou ik voor alle gelegenheden wel een keuze moeten hebben lijkt me!
Ik vind zelf de JLC iets minder sportief, iets klassieker. Ik draag hem rustig onder een polo overigens.
Dat mag je zeggen!
Dan ‘GO’ for it zou ik zeggen. (Voor die JLC dan, niet de GO).
JLC ultra thin
Plaats even een foto van jouw JLC
Mee eens hoor, maar ik zie niet in dat de GO meer “kan”.
JLC, geen twijfel mogelijk. Prachtig horloge, helaas onbereikbaar voor mij…
Hoe groot zijn deze eigenlijk? Ziet er nog best fors uit
Nummertje trekken