Moonphase. GO of JLC. Voorkeur?

Zal elkaar niet veel ontlopen. Het zijn beide flinke afschrijvers. Dat neemt nietnweg dat het beide mooie klokjes zijn. Ik zou zelf voor de GO gaan met een lichte plaat.

1 like

Als je voor list koopt wel ja. Grijs is de GO echter voor ongeveer 7k te krijgen, dus dan is een groot deel van de ‘afschrijving’ al achter de rug.

Reeds geschied een aantal posts terug.

1 like

:ok_hand: subliem!

1 like

Ik vind het beide schitterende horloges! De JLC in zwart iets mooier dan met de lichte plaat en de GO in het blauw mooier dan in het wit.

Mijn eerste keus zou de zwarte JLC zijn, op de foto van @JTrapman komt de GO toch iets “bonkiger” over. Net iets minder pure dresswatch in mijn ogen.
Zou ik ze allebei bezitten dan zouden ze in mijn collectie ook andere posities en rollen krijgen. De JLC acht echte dresswatch en de GO meer een sportief, dressy horloge dat dus iets veelzijdiger kan worden ingezet. Ben het in die zin met @tompj eens.

Maar either way, je kunt volgens mij niet fout gaan!

2 likes

Een jaartje geleden heb ik de blauwe versie van de GO PanomaticLunar in het echt gezien en dat is best wel een gedistingueerd horloge. Het is dacht ik 12 mm dik en best wel aanwezig op de pols, maar geen dikkertje. De JLC vind ik persoonlijk wat klassieker en meer verfijnd en draagt mijn voorkeur weg.

Met stip de JLC!:+1::hugs:
Persoonlijk met de zwarte plaat …

Die JLC is echt prachtig en foto’s doen het geen eer aan. De GO vind ik ietsjes te dik voor een chique horloge.

Prima, die mag jij vanaf nu niet meer aanraken. GO-banned for life!

En om je net dat beetje extra pijn te doen: ook JLC-banned for life omdat je zijn kistgenoot hebt beledigd. Kwijlen op een afstand voor jou!

Dat. Want de zilveren vind ik, sorry dat ik het zeggen moet, saai. De zwarte heb ik vast gehad, en die is mooier dan foto’s doen vermoeden.

Evengoed, @Wallet, ik krijg van deze horloges zelf absoluut geen neiging om 10K uit de kontzak te willen trekken. Daar vind ik het allemaal net te middle of the road voor. Het doet me eigenlijk niet zoveel, nu ik er wat langer over na zit te denken.

Het is mij allemaal niet nautisch genoeg, ik zie liever een kleine sekunde dan een moon phase. Daar doe ik niks aan.

Mag ik vragen wat de fascinatie met de maanstand is?

Ik neem het terug!

1 like

#neverforget

1 like

Is dat mogelijk dan?

De foto’s die ik tot nog toe heb gezien schuren allemaal wel redelijk tegen het orgasmische aan.

1 like

de JLC is er ook nog met dag, maand en datum :wink:

1 like

De kans bestaat dat de zwarte JLC als mooiste horloge van HF wordt verkozen.
Dat dus.

2 likes


Deze recent gepast bij JLC Boutique…de anthraciet dial is witgouden exemplaar, maar schitterend!

3 likes

Prachtig horloge, beide kleuren .prachtige maatvoering op de pols ook.

Ik zou ook gaan voor de JLC. donkere plaat en de kleinste maat.

Die met dag en maand vind ik persoonlijk nog mooier dan alleen met maan-stand. :ok_hand:

:beers:

Deze vorige keer mogen passen overigens, witgouden JLC met perpetual calendar…met EUR 34,9k even niet aan de orde

4 likes

De blauwe GO. Spannend en origineel. JLC is heel mooi hoor, maar meer van hetzelfde.