Moonphase. GO of JLC. Voorkeur?

Neem je deze volgende week mee naar de clinic… :heart_eyes:

1 like

De GO staat al tijden op mijn lijstje…Ik vind hem erg erg mooi. Ik zou tussen moeilijk kunnen kiezen tussen een grijze wijzerplaat of een blauwe… De JLC doet me weinig…(mooi op plaatjes, beetje saai irl)

Zal ik doen!

2 likes

Bekijk ze zeker in real life! Aan de hand van foto’s krijg je geen goed beeld.

1 like

Ja moet ik inderdaad nog eens doen. Helaas liggen ze niet bij iedere AD. Volgens mij verkopen ze ze op de P.C.

Tourbillon boutique zou ze moeten hebben denk ik ja. Vraag dan ook naar de grijze. Die vond ik zelf best verrassend in real life.

Uktra Thin Moon. Graag gedaan.

Als JLC en LC liefhebber, kan ik meedelen dat ik deze bijna altijd draag, hoe ik ook gekleed ben.
Ik heb dan ook vele verschillende modellen, dus er is er altijd wel een bij die past bij de kleding die ik op dat moment draag.

1 like

Voor mij ook liever de jlc.
De go is misschien leuk voor even, maar asymmetrische wijzerplaat gaat toch snel vervelen.

Over smaak valt niet te twisten natuurlijk. Ik ben een JLC liefhebber en de GO is een beetje een dikkertje.

My two pence: de GO gaat mijn hart echt sneller kloppen. Geweldig ontwerp, mooie Glashutte datumaanduiding, je ziet gelijk dat hier enorm over is nagedacht. De JLC is prima maar die raakt me niet echt.

1 like

Dat kan ik niet helemaal rijmen. Een liefhebber van JLC maar het raakt niet.
Is dat uit te leggen?

Jeager lecoultre ultra thin moon all day long! :slight_smile:

1 like

Wat mij betreft zit er weinig onderscheidends in de wijzers, de indices, de wijzerplaat, de nummers (puntjes…). Perpetual die hier werd geplaatst is geweldig, de Reverso een klassieker, de Master collection vind ik bijzonder (daar heb ik er zelf een van). Maar dit model vind ik gewoon wat saai.

1 like