Moonphase

Vandaag een schitterende Rolex Explorer I 39mm 214270 MKII overgenomen van @moonphase. Zeer prettig en vlot contact en vrij snel tot een deal gekomen. Bij het ophalen van het horloge een warm welkom en uitgebreid over horloges gepraat. Zeker een aanrader.:sunglasses::+1:

2 likes

Vandaag horloge opgehaald bij @moonphase.

Nadat ik een topic had geopend met de vragen of een oude Breitling colt military verstandig was om als echte werkbeater te gebruiken kwam de tip om een colt skyracer te kiezen.
Het perfecte horloge om zorgenloos mee te bikkelen.

Mooi!

@moonphase contacte mij dat hij die van hem in perfecte staat verkerende colt wel aan mij wilde verkopen.
Top, krengen zijn nieuw niet handig vindbaar en gebruikt nog lastiger.

Mooie eerlijke prijs dus ja: doen!

Meteen overgestapt op whatsapp en na een heel fijn contact vandaag de overdracht gedaan.

Was super, precies waar ik van hou.
De hele beleving :yum:
Mooie stoel voor mij, lekker bakkie koffie en vooral een hoop priet praat om in no time elkaar oppervlakkig te leren kennen.
Voelde goed en vertrouwd dus overmaken die centen maar.

Snel naar huis en @handavinci een appje gestuurd dat het mij enorm spijt dat ik alweer wen Breitling heb gekocht. Ja sorry, moest ik toch even melden want ik wil echt echt benadrukken dat dit nodig was ook al doe ik hem hier wel een beetje verdriet mww.

On topic… ja ik zit op de praatstoel , het was ook zo een heerlijke dag vandaag… Ben enthousiast .

Morgen de Breitling om de pols en bikkelen.
Het NA topic volgt uiteraard.

@moonphase super bedankt. Goede en betrouwbare partner om een dealtje mee te sluiten. Een aanrader .

3 likes

Han overleeft het wel ! of niet :joy:

1 like

Mijn Precista verkocht aan @moonphase, fijne communicatie en snelle betaling dus prima deal. Zeker een aanrader :+1:t2:

Mooie bulova accutron overgenomen van Rico @moonphase. Heldere snelle communicatie, het horloge zoals beschreven en de volgende dag had ik hem al in huis! Zeker iemand om zaken mee te doen.

Voor mijn zoon een Invicta Pro Diver 1953 overgenomen van @moonphase. Wat hij niet verteld had was dat het horloge nog helemaal in de stickers zat! :+1::+1:. Daarnaast had hij er nog een rubberen band bijgedaan :+1::+1:. Wat een topdeal!
Kreeg na inkorten band niet eens de tijd om een foto te schieten zo blij is ie ermee!

1 like

Vandaag een prachtige Tag Heuer overgenomen van @moonphase. Hij bood hem spontaan aan nadat ik ik een topic had aangegeven op zoek te zijn. Een dag later was de deal een feit en ben ik zeer tevreden. Top!

Horloge verkocht aan @moonphase; ging vlot en vriendelijk, is goed terechtgekomen. :+1: Aanbevolen!

Een leuke deal met Rico @moonphase gemaakt waarbij hij een horloge heeft overgenomen.
Fijne communicatie vooraf en vlot kunnen afspreken voor de overdracht zelf. Een absolute aanrader dus! Bedankt :+1:t2:

Rico / @moonphase heeft een Breitling Travel Case overgenomen volgens volledige tevredenheid. Prettige en vlotte communicatie. Snelle afhandeling. Zeker een aanrader. In het verleden ook al een keer een Explorer I van Rico overgenomen en als het aan mij ligt zeker niet de laatste keer zaken gedaan. Topper :+1:

1 like

Deze week een mooie, prettige en vlotte deal gedaan met @moonphase Vlotte en duidelijke communicatie! Dikke aanrader om zaken te doen met dit forumlid :ok_hand:t3:

@moonphase vandaag op de koffie gehad om een horloge van mij over te nemen. Tussen het moment van aanbieden van het horloge en het ophalen zat nog geen 24uur, communicatie was snel en effectief. En bij het ophalen nog even de tijd voor een gezellig praatje over deze gekke hobby. Geniet er van!

1 like

@moonphase, vorige week de Jaeger le Coultre van Rico overgenomen. Top horloge en een zeer fijne koop. Horloge in top staat, goede prijs en een goede overdracht.

Deze week een leuke Moonswatch van Rico @moonphase mogen overnemen en dat was een heel leuke ervaring. :slightly_smiling_face:

Vriendelijke- en efficiënte communicatie, snelle verzending en top ingepakt! Horloge en toebehoren perfect in orde en mooier dan omschreven. Kortom: heel erg blij hier vandaag! :blush:

Absolute aanrader! Tot de volgende keer Rico! :ok_hand:

Mijn eigen ( nieuwe ) Rolex Jubilee band teruggekocht van Rico ! :slightly_smiling_face:
Net als met de verkoop superfijne communicatie en afwikkeling !
:ok_hand:t3:

1 like

Afgelopen week een Breitling Colt Skyracer overgenomen van @moonphase
Snelle, vlotte, nette en vriendelijke communicatie + eerlijke en reële prijs. Overdracht prima gedaan onder het genot van een koffie bij de Mac. Kun je gerust zaken mee doen…

1 like

Van Rico @moonphase een Rolex toolkit/ schroevendraaier/ mapje overgenomen. Mooi compleet setje, leuk om te hebben!
Keurig verpakt en vlot verzonden, prima communicatie!

1 like