Dan mag ie naar @fat_elvis! Stuur je me een berichtje?
Ik zet mezelf ook op de lijst, na al die verhalen word ik tog ook nieuwsgierig naar deze hype.
Tevens even de lijst geüpdatet als het goed is komt die nu bij fat_elvis aan.
Chlorophyl
ivar1
Nico
Logan
Ravvie
Barrymans
Veblen
Plees
Nobler
Engel
Sj44k
PDB
Calm007
Jeroen
Daniel997
Baseman
Aequitas1981
Bro
TonD
Blauwbeer
PVerstraten
JeR
dunzdeck
richardr
PabloPerez
amaris
WatchR
Neyra
SE93
hoefnix
noob
D.R
LastGentlemen
Piede
Pcpg.janssen
RobinJ
Eddio
Hans1234
broederbill
Sorcees
Mpaj
Jeronimo
fat_elvis
Sprinter
Picolino
PetraO
larsdb
Gipie
RedShark
Sandy
SA83
Watches4life
Kouco
Mocht er nog iemand een jupiter zoeken. Ik heb er nog een.
Ook niet? Wat nu?
Er zit ongeveer 10 uur tussen het bericht dat je hebt gestuurd en het nog geen antwoord hebben gekregen. Voor sommigen is dat misschien lang, voor anderen niet. Ik kijk ook vaak genoeg niet binnen elke 10 uur hier, of naar m’n mail.
Misschien kan je ze nog heel even de tijd geven? Door naar de volgende kan altijd nog
Je kan ze ook nog een PB sturen; sommige mensen krijgen daar wel een e-mail melding van itt een “mention”.
Ja heeft geen haast inderdaad. Hij is al een tijdje onderweg haha. Ik dacht dat @Sprinter het horloge ook overslaat uit het bericht te lezen. Anders gewoon een paar dagen afwachten @mpaj.
Voor mij geen probleem. Maar misschien inderdaad nog even wachten.
Ik zie de pb wel verschijnen.
Nou, het horloge zou best eens snel mijn kant op kunnen komen. Ik verheug me erop.
Zojuist binnen gekomen.
Eerste indruk is wel ok. Wel heel erg ligt in vergelijking met wat ik normaal draag. Even aankijken of ik het wat vind.
@PetraO als je mij alvast je adres stuurt dan zorg ik dat hij loop volgende week jou kant op komt.
Hallo allemaal,
Ik heb de Moonswatch zojuist ontvangen. Mijn eerste indruk: wat een spuuglelijk ding! Het horloge is ook nog eens moeilijk leesbaar (ja, ik gebruik horloges nog om de tijd af te lezen).
Andere versies (sun, mars) zijn misschien leuker en beter afleesbaar, maar werkelijk: die hele hype hierover?
Maar ik ben blij dat ik er even een mag dragen. Voor de beeldvorming.
Het is al even geleden dat ik het horloge naar @Gipie heb gestuurd. Van het vervolg weet ik niks. Dat jullie zien waar we ongeveer zijn op de lijst.
Sorry dat ik nog geen update heb gegeven maar hij is inderdaad goed ontvangen en de update volgt. Kan ik het horloge doorsturen naar @larsdb ? Of naar de volgende op de lijst ?