MoonSwatch Jupiter - Flipper it Forward

Nou hij is binnen hoor @Hans1234
Zit nu om de pols. Wordt vervolgd…

3 likes

@Mpaj jij bent de volgende op de lijst. Stuur me je verzendgegevens alvast via pb?

1 like

Inmiddels ben ik weer terug van vakantie en weer ontvankelijk voor dit horloge.

2 likes

Dat je op vakantie je werk mail niet checkt kan ik nog begrijpen, maar dat je het forum niet bezoekt… Foei! :wink:

1 like

Oh dan zal ik naar @sorcees sturen?

@Nring
Nou Gino bedankt voor het vertrouwen dat ik hem mocht dragen. Ik zie veel discussie of het niet gewoon een gepimpte Swatch is… Ik heb het zo bekeken en gevoeld.! Wat mij betreft is het meer dan een Swatch
Aan de andere kant bezit ik geen Omega. Dus kan ik het wel eerlijk beoordelen.
IMG_20230523_221850|588x500

Hij is ongelooflijk licht om de pols. Je vergeet hem bijna. De bediening van de chrono voelt daarintegen precies en strak aan. Maar ik moet eerlijk zijn, ik kan niet voorbij het “plastic gevoel” komen.
Maar dat is een persoonlijk iets, ik had dat ook bv bij Casio (tegenwoordig iets minder)
Qua presentatie, ziet de MoonSwatch er echt mooi uit. Mooie complete etui. Zelf had ik wel verwacht dat hij meer WR zou zijn.
De originele oude Swatch zit er nu bij zodat je duidelijk ziet dat er wel degelijk verschil is. Ik zou zeggen maak er een lief kind blij mee😁 !
@sorcees hij komt eraan!

4 likes

Toffe actie @BroederBill!

1 like

Kan een mooi pinksterweekend worden.

@sorcees. Hij is onderweg. Enjoy. Hij is hufterproef ingepakt

Ik heb mijzelf op de lijst gezet :slight_smile:

• Chlorophyl
  • ivar1
  • Nico
  • Logan
  • Ravvie
  • Barrymans
  • Veblen
  • Plees
  • Nobler
  • Engel
  • Sj44k
  • PDB
  • Calm007
  • Jeroen
  • Daniel997
  • Baseman
  • Aequitas1981
  • Bro
  • TonD
  • Blauwbeer
  • PVerstraten
  • JeR
  • dunzdeck
  • richardr
  • PabloPerez
  • amaris
  • WatchR
  • Neyra
  • SE93
  • hoefnix
  • noob
  • D.R
  • LastGentlemen
  • Piede
  • Pcpg.janssen
  • RobinJ
  • Eddio
  • Hans1234
  • Sorcees :point_left: :watch:
  • broederbill
  • Mpaj
  • Jeronimo
  • fat_elvis
  • Sprinter
  • Picolino
  • PetraO
  • larsdb
  • Gipie
  • RedShark
  • Sandy
  • SA83

Even de lijst geupdate, hij is namelijk net heen-en-weer gepingpongd door vakantie:

• Chlorophyl
  • ivar1
  • Nico
  • Logan
  • Ravvie
  • Barrymans
  • Veblen
  • Plees
  • Nobler
  • Engel
  • Sj44k
  • PDB
  • Calm007
  • Jeroen
  • Daniel997
  • Baseman
  • Aequitas1981
  • Bro
  • TonD
  • Blauwbeer
  • PVerstraten
  • JeR
  • dunzdeck
  • richardr
  • PabloPerez
  • amaris
  • WatchR
  • Neyra
  • SE93
  • hoefnix
  • noob
  • D.R
  • LastGentlemen
  • Piede
  • Pcpg.janssen
  • RobinJ
  • Eddio
  • Hans1234
  • broederbill
  • Sorcees :point_left: :watch:
  • Mpaj
  • Jeronimo
  • fat_elvis
  • Sprinter
  • Picolino
  • PetraO
  • larsdb
  • Gipie
  • RedShark
  • Sandy
  • SA83

Vandaag kwam hij eindelijk binnen, PostNL had wat vertragingen.
Eerste indruk was wat teleurstellend, het oogt vrij iel, is superlicht en kwam met het zwart/witte elastische bandje. Niet mijn ding.
Maar op de oranje rubber strap oogt het ineens heel fris met een mooi onverwacht kontrast, maar de wijzers en de indices ogen nog steeds vrij iel, wel heel strak.

4 likes

Na een paar dagen om de pols gehad te hebben moet ik erkennen dat ik dit een geweldig zomers horloge met klasse vind.
Nog een mooi weekend voor de boeg en dat moet de moonswatch verder in zijn omloopbaan.

2 likes

Het wordt langzamerhand weer tijd om de mission to jupiter weer op mission te sturen, ik overweeg serieus, samen met de mrs. die hem ook heel mooi vindt, er een aan te schaffen, samen met zo een oranje rubber strap met vlindersluiting.
Dank Nring, ik vind het een geweldig initiatief en heb er echt van genoten evenals mijn echtgenote.

6 likes

En op weg naar Mpaj, veel plezier ermee.

1 like

Vandaag tussen 11.30-14.00 zegt de PostNL. Ik ben vandaag en vanavond de deur uit! Dus morgen een update!

Ik heb mezelf ook toegevoegd aan de lijst :smiley:

Chlorophyl
ivar1
Nico
Logan
Ravvie
Barrymans
Veblen
Plees
Nobler
Engel
Sj44k
PDB
Calm007
Jeroen
Daniel997
Baseman
Aequitas1981
Bro
TonD
Blauwbeer
PVerstraten
JeR
dunzdeck
richardr
PabloPerez
amaris
WatchR
Neyra
SE93
hoefnix
noob
D.R
LastGentlemen
Piede
Pcpg.janssen
RobinJ
Eddio
Hans1234
broederbill
Sorcees :point_left: :watch:
Mpaj
Jeronimo
fat_elvis
Sprinter
Picolino
PetraO
larsdb
Gipie
RedShark
Sandy
SA83
Watches4life

1 like

Gisteren een vol dagje de MoonSwatch omgehad. Dank voor het doorsturen @sorcees!

Eerste indruk: ja het is plastic, maar hij draagt wel erg lekker licht! Ook met de oranje rubberen strip een lekker zomer horloge! Ik zou mn eigen speedy (zomer, overdag en met kinderen) zo snel niet dragen uit angst voor schade. Gek genoeg heb ik dat met dit ding van €250,- ook. Of dat is omdat hij van iemand anders is en anderen ervan moeten geniet, ofdat het is omdat hij zo plasticerig is, weet ik niet. Het voelt zo fragiel. Dan draag ik denk ik liever mn skx of een andere beater.

Even een paar foto’s:

nu

6 likes

Zo! Na het weekend toch wat positiever! Het horloge draagt lekker licht en ik vergeet soms dat ik hem op heb.
Desondanks weet ik niet of ik € 250,- en veel wacht/zoektijd ga uitgeven. Wellicht dat het nog eens een impulsaankoop wordt als ik een Earth / Saturn / Neptune /Pluto zie liggen.

@Jeranimo (staat in de lijst Jeronimo, heb ik de goeie?), stuur je vast je adresgegevens in een PB? Dan gaat ie einde week weer op de post!

Hij mag wat mij betreft door naar de volgende. Ik sla toch even over.