Mooi initiatief.
In een ver verleden ook al eens meegedaan met een soortgelijke actie.
Ik weet dat het nog een tijdje gaat duren, maar ik heb geduld, voeg mij maar toe.
@Nring ontzettend leuk dat je zo’n gewild model in de flipper it forward hebt gegooid. Ik vond het in ieder geval leuk om de hype eens in levende lijve aan te voelen.
Vandaag gaat de Moonswatch op de post naar @Barrymans.
Bij ontvangst en het dragen van het horloge op de originele band, kon het mij eigenlijk niet zo bekoren. De standaard band vind ik eigenlijk gewoon lelijk om de pols zitten en verre van comfortabel.
Snel op zoek naar een andere band. Dat was nog niet makkelijk omdat ik de kleuren niet echt goed vond combineren met het meeste wat ik in huis had.
Toen ik de zwart witte MN-style strap erop zette (die nu mee gaat in het pakket) vond ik het al iets beter.
Maar pas bij de groene sailcloth klikte het. De combinatie vind ik heel mooi kleuren, geeft een beetje een “dessert storm”-vibe en zit ook nog eens comfortabel.
Ja. Deze zou ik wel permanent in de collectie willen hebben. En ja, dan neem ik voor lief dat hij voor een Quartz wel erg slecht de tijd bijhoudt… en dat de chrono niet precies naar 0 reset.