Moonswatch: Mission Completed

MOONSWATCH

Afgelopen zomer ben ik begonnen met het sparen van de verschillende Moonswatches. Ik heb er 10 kunnen aanschaffen bij de Swatch store in Rotterdam. De “Mission to Neptune” bleek echter de lastigste om te krijgen. Deze heb ik vandaag gekocht (tegen een premie) bij een particulier. Nu nog kijken of ik een mooie display doos kan kopen zodat ik ze een mooi plekje kan geven in mijn huis.

91 likes

Welke vind je het mooist?

1 like

Knap dat je ze allemaal te pakken hebt gehad! Ga je ze ook dragen of worden het echt museumstukken? Ik kan me best voorstellen dat je er gewoon nog één dubbel koopt om die lekker te dragen. :smiley:

2 likes

Heel gaaf! Toch wel echt uniek om ze allen hebben! Heb je de Neptune via marktplaats?

1 like

Goed bezig :clap:

1 like

Leuk die lelijkerds!
:joy::joy::joy:

2 likes

De display dozen vond je op Ali expres

1 like

Dedication :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Kijk, dat is nog eens devotie :+1:

3 likes

7 likes

Alle 10! Lijkt me vrij uniek. Veel mensen hebben in de rij gestaan voor niets :rofl:
Welke vind je het mooist/leukst en ga je ze ook dragen?

2 likes

Alle 11 bedoel je @APMV ?

Leuk project, gefeliciteerd met de succesvolle afronding!

2 likes

11tal, je hebt gelijk. Ik had het zwarte doosje helemaal niet gezien en meegeteld :joy:

2 likes

De Mission to Mars en Mission to Uranus

1 like

Deze ga ik niet dragen. Ik denk dat ik nog een Mission to Mars ga kopen om te dragen.

1 like

Ja, de Neptune via Marktplaats gekocht. Die had hem weer bij de Swatch store in Amsterdam gekocht. Ik kreeg de aankoopbon er bij.

Deze ga ik niet dragen. Ik denk er wel over om nog een mission to Mars aan te schaffen en die te gaan dragen

1 like

Vraagje, hoe moeilijk zijn ze momenteel te krijgen? Gaat mij met name om Mercure of Moon. Bedankt.

1 like

Gefeliciteerd! Ben ik niet de eerste :sweat_smile:

Kan die #@%/×* niet vinden :grimacing:

Enjoy :partying_face:

2 likes

Leuk. Gefeliciteerd!

1 like