Moonswatch: Mission Completed

Gefeliciteerd! Ben ik niet de eerste :sweat_smile:

Kan die #@%/×* niet vinden :grimacing:

Enjoy :partying_face:

2 likes

Leuk. Gefeliciteerd!

1 like

Haha mooi man. Die hard zeg maar. Van harte

1 like

Wat super dat het je gelukt is! Gefeliciteerd! Heel gaaf :ok_hand:t4::+1:t4:

1 like

Gefeliciteerd met het behalen van deze missie. Nu nog een shot van alle horloges om je pols😁

Deze zou ik zelf niet kunnen dragen i.v.m. de naam. Het zelfde heb ik met de Casio Oceanus… echter staat het bij deze zelfs op de wijzerplaat…

Afijn, veel plezier van alle chronografen!

2 likes

Mooi voor elke maand een ander. Alleen nog een “echte” moonwatch voor de feestdagen en het jaar is alweer vol :slightly_smiling_face:

1 like

Gaaf! Gefeliciteerd met het behaalde doel. :muscle:
Mooi hoor (ongeacht wat men ook van de horloges vindt). Jij hebt toch mooi de set compleet. :ok_hand: Dat kunnen er nier veel zeggen.

1 like

Gefeliciteerd! Ik hou het bij alleen de Mercury, vlijft toch de mooiste :slight_smile:

1 like

Gefeliciteerd! Leuk om ze allemaal te hebben. Voor mij blijft het bij de moon.

1 like

Als je regelmatig de swatch store in Rotterdam belt en vraagt of ze die hebben, dan leggen ze hem voor je apart (moet je wel dezelfde dag nog ophalen). Zo ben ik ook aan de moon en mercury gekomen.

4 likes

Dat zijn goede tips! Ik was afgelopen zaterdag nog even in de Koopgoot. Maar blijkbaar is zaterdag niet de beste dag voor zoiets. Want er was helemaal niks geen voorraad.

1 like

Gefeliciteerd met deze leuke collectie :+1:
Ik moet het doen met zijn broertje uit 1971

5 likes

Bedankt.

1 like

Mooi…Gefeliciteerd
Persoonlijk zou ik voor €250x11 één echte horloge hebben gekocht maar dit kan natuurlijk ook.

3 likes

Gaaf hoor! Ik heb zelf in december de Mission to Saturn in Parijs gekocht. Was vlak voor de feestdagen maar daar zijn dus vier (!) winkels waar je langs kan. Elke keer als ik was, waren er maar paar kleuren over: Venus, Mars en Zon… En, zo vertelde een verkoper me: ze kregen dart 2x per dag voorraad! Moet maar eens proberen te bellen met Rotterdam of de Kalverstraat.

Weet iemand toevallig al op welke dagen men daar voorraad krijgt?

Anyway: heb 'm uiteindelijk bemachtigd op een zaterdagmiddag, bij de Swatch winkel bij het Louvre (nadat op vrijdag al 2 keer zowat de de hele voorraad al compleet weg was)…

Zou nog wel heel graag de Moon of Mercury bemachtigen, maar dan is het feest wel voorbij voor mij: het voelt echt als een stuk speelgoed (vroeger noemde ik dat het “My first Sony” gevoel :smiley: )

Ik las overigens dat ze bijna 1,5 miljoen van deze horloges hebben omgezet (1 miljoen tot heden geloof ik).

Da’s dus dik 390 miljoen omzet! Not bad!

3 likes

Dus dat wordt never nooit niet een collectors item. :sweat_smile:

3 likes

Was ook never nooit niet de bedoeling van de Swatch groep. Gewoon lekker cashen op de reputatie van de Omega Moonwatch. Slim gespeeld, om ook de markt met een kleinere portemonnee te bedienen. De echte is maar voor een klein gedeelte van de bevolking weggelegd, al doen we hier wel een beetje alsof iedereen er eentje kan veroorloven.

6 likes

Dat zeg je nou, maar Rolex doet - naar schatting ook ongeveer 1 miljoen per jaar…

Het aantal alleen zegt echt niks hoor! Het is meer de vraag hoeveel er overleven (het is goedkoop materiaal)…

(Ik denk het ook niet overigens, maar je weet het nooit)…

Bron:

2 likes

Plus het schijnt dat er na de release flink wat meer echte Moonwatches zijn verkocht. Dus dat doet ook nog even een duit in de kassa.

1 like

Mwah ik denk dat die best bereikbaar is voor iemand met een modaal salaris (is maar waar je je prioriteiten legt)…tenzij je de originele modellen bedoelt die echt de ruimte in zijn geweest. :wink:

2 likes