De liefde op het eerste gezicht heeft zich totaal niet doorgezet. En dat terwijl dit m’n aandenken is aan m’n bezoek aan het Swatch museum. Ja ja waarde (Moon)Swatch liefhebbers, deze komt van de bron! Is toch ook iets waard, niet?
Enniveetjes, ik zal hem het afgelopen dikke jaar misschien 10-15 keer gedragen hebben. Glaasje helemaal schoon.
Dus wie heeft hier zin in deze zomer?
Voor het geval je het niet wist op één of andere manier: links het uitzicht op de aarde vanaf de maan, met een cool maanreliëf op de dial. Rechts de maanstand. Én een minuutchronograaf, hoe handig is dat? En bij deze generaties staat de chronograafwijzer precíes in het midden van de 12u-marker. Nou, dat ze dat gelukt is.
Te koop en alleen te koop, want we zijn aan het uitdunnen en sparen voor iets nieuws en groters.
Merk en model: Swatch x Omega Moonswatch, Mission to Earthphase
Diameter: 42mm
Leeftijd: januari 2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: januari 2025
Factuur en/of certificaat: alles
Originele doos en/of eventuele accessoires: ook alles
Verzendkosten of afgehaald in regio: Amsterdam
Conditie (krassen, werking etc): praktisch als nieuw. Waar de band vouwt zie je een héél klein beetje de letter ‘c’ valer.
Soort uurwerk en kaliber: Quartz
Vraagprijs: €295,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb. Ja, dat verklaar ik!
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
Alle foto’s zoals altijd bij mij zonder filter!
En wat zouden we zonder onze vensterbanken zijn?!?