Moonswatch Mission To Moonphase Snoopy Black

Yup, supergaaf maar bijna nooit op mijn pols - Deze MoonSwatch mag naar een volgende eigenaar. Horloge komt op een Artem Sailcloth band (zwart, grijs stiksel) wat goed bij hetr horloge past. Originele band is er ongebruikt afgehaald en zit nog in het doosje erbij.

Merk en model: MoonSwatch Mission To Moonphase Snoopy Black
Diameter: 42mm
Leeftijd: 27 augustus 2024 in Swatch Store Zurich aangeschaft
Factuur en/of certificaat: Kassabon zit erbij
Originele doos en/of eventuele accessoires: volledige set met Artem Sailcloth band
Verzendkosten of afgehaald: liefst ophalen regio Utrecht maar verzenden is ook mogelijk (Verzenden op verzoek, risico en kosten van koper)

Conditie (krassen, werking etc): Bijzonder netjes - sporadisch gedragen
Soort uurwerk en kaliber: Quartz movement: chronograph with moon phase indicator
Vaste prijs: 350 euro

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

IMG-3692

IMG-3689

IMG-3690

IMG-3694

IMG-3693

IMG-3695

5 likes