MoonSwatch: Mission to Moonshine Gold (!!Update by post 55)

Het is beetje underwhelming, doch voor maar €275 wederom een leuk hebbedingetje voor minderbedeelden in deze hobby en de rest.

2 likes

@ swatch&omega

GlaringFrequentFrenchbulldog-max-1mb

2 likes

Ik denk dat het voor de legendary status beter is om de productie na één jaar te stoppen, maar het gemelk is begonnen.

We should have known.

20 likes

In de context van dit forum hoor ik tot de minderbedeelden en dan is 275 voor een hebbedingetje te veel. Ik vind die moonswatches hartsrikke leuk, maar ik zou er niet meer dan 100 euro voir wilken geven.

3 likes

Een verguld gouden secondewijzer die 's nachts is geproduceerd. :rofl: Wat een klucht.

3 likes

Volgens mij is het gewoon de dag van de volle maan.

“The Moonshine Gold-coated seconds hand was produced on one day in February during the full moon.”

Hahahaha, nou, kopen mannen!

“Also, it will (again) not be available online, so you need to go out and keep an eye on points of sale for this Mission to Moonshine Gold watch.”

Is dit niet de definitie van een lokkertje? Wel balen voor de verzamelaars dat je hiervoor weer naar de winkel moet.

1 like

Gelukkig start de verkoop voor beurs.

FTFY

download

1 like

Dit is echt school voorbeeld een cashgrab en de natte droom van scalpers…

Ze hadden beter de normale moonswatches fatsoenlijk beschikbaar kunnen maken.

Ben het onderhand wel een beetje zat om steeds nee te horen te krijgen van dat chagrijnige mens in de Swatch Amsterdam winkel. :innocent:

2 likes

Deze doet me helemaal niets. Een Mission to Uranus met een bruin wijzertje had ik zeker een leuke knipoog gevonden.

43 likes

De wereld is stuk

4 likes

Verguld. Zelfs niet van massief goud.

Wat een deceptie.

1 like

Die plastic pushers breken toch ook af bij het minste geringste

Hopelijk hebben ze daar wat aan gedaan

2 likes

Wat een BS release. Jammer dat Omega zich hiervoor leent.

3 likes

Ik ook.
Verkrijgbaar op 4 plekken
Direct uitverkocht helaas

‘In honor of Jos Brink’ op de achterkant (niet op de voorkant) gedrukt in mooie sierlijke letters?

4 likes

Eens, dit soort shit moet je links laten liggen.

They’ve done it again….

Het is en blijft een grote teleurstelling maar ze hebben wederom de aandacht van vrijwel iedereen te pakken.

1 like

de nieuwe Moonswatch blijkt een teleurstelling! Wie had dat gedacht…

Maar wat je de Swatch groep moet nageven is dat ze hun marketing goed op orde hebben. Als je met dit soort producten zoveel roring kunt creëren, dan ben je marketingtechnisch goed bezig.

1 like