Trouwens wel frappant dat niemand binnen Swatch lekt. Dit is Rolex nog nooit gelukt
Ze konden er wel mee naar buiten komen, maar wie gelooft je ,? 1 wijzertje goud…
huh? Het is juist Rolex waar nooit iets gelekt wordt. Kun je een voorbeeld geven van het lekken vanuit Rolex? En dan bedoel ik niet de proffesionele teasers.
Wacht maar tot zondag 26 maart
Boek een weekendje Valencia, volop voorraad en een leuke, vrolijke verkoopster achter de balie!
Ik vind hem wel leuk! Maar zoveel heisa om een gouden wijzer vind ik wel een beetje overdreven
Ze hebben bij swatch gezien hoeveel mensen er ineens over de drempel kwamen sinds de release van de Moonswatch, dus in plaats van streven naar een betere leverbaarheid van de huidige modellen gaan ze (verwacht ik) steeds weer een minimaal gewijzigde versie uitbrengen om weer volk over de vloer te krijgen. Marketingtechnisch vast een goed idee, maar ik ben bang dat ze bij de liefhebbers alleen maar in aanzien gaan dalen hierdoor.
Ze hadden hem op z’n minst in een ander kleurtje kunnen uitbrengen, een paar micron goud op een wijzer getuigd in mijn ogen van minimale inspanning.
Getuigt* Excuses
gemaakt bij volle maan… en een certificaat hierover erbij
Kan iemand me hier de meerwaarde aub van bijbrengen?
Of is dit iets voor dezelfde mensen die geloven in kristallen met bepaalde krachten & homeopathie?
Het ligt niet aan Swatch. Jullie verwachtingen liggen gewoon te hoog.
Als er Brusselse actie was geweest ging ik straks toch even kijken.
Kan enkel denken aan Southpark bij deze release
Meine gute, als ik een fluim uitpers zit er nog meer creativiteit in.
Ik had dit topic nog helemaal niet gezien. Ik ging van nou dit ziet er best wel gaaf uit
Naar dit… man man man
Oh… welke was dan eerder bekend?
Gelijk heb je. Alles voor de resell.
Waanzinnig! En ik maar denken dat ik een gebrek aan creativiteit heb