Correctie : Moon, Moon, Moon
@jürk
Er is nog veel meer mogelijk aan variaties.
Er zijn 11 verschillende Bio-Ceramic kasten. En 10 bezels, 11 wijzerplaten, 6 wijzersets, 7 Chronograph wijzers en 6 subdial wijzers. Dit maakt 304.920 mogelijke combinaties.
En dan nog vier maanstanden maakt 1.219.680 variaties.
Dan kunnen ze de kast nog graveren met de productiedatum. x365 maakt 445.183.200
De bandjes heb ik bewust niet meegerekend.
had toch liever zoiets gezien
Nee. Aangezien de titel en openingspost geen uitspraken doen over het doel van het topic zal ik even ongezouten zo vrij zijn:
Mein Darwin im Himmel wat slecht. Was het altijd al plastieke rommel, een soort milieu-delict op de hype-trein, dan is daar met deze release niets aan veranderd, behalve dat ze wanhopig proberen om de hype trein in gang te houden.
I pity the fools die hiervoor in de rij gaan liggen.
Als je een fatsoenlijk PIM systeem hebt kun je de product-variants nu al klaar zetten voor gefaseerde release.
Ben ik nu de enige die begint te vinden dat deze onzin toch negatief begint af te stralen op Omega? Als bouwer van kwaliteitshorloges zou ik m’n naam niet willen verbinden aan bijouterie waar de pousseurs al vanaf donderen als je er nog maar naar kijk, en lug holes die eerder uitlubberen dan de CNS bandjes.
Dat lieden bij Fratello het kritiekloos promoten is, ja, wat is dat eigenlijk?
Honour. Maar even serieus: Alsof Jos Brink de enige was die graag wel eens een missie to Uranus ondernam, zeg. Mijn naam had er ook op kunnen staan, zal ik maar zeggen.
is ook geprobeerd maar Fate_Amenable_To_Change was net te lang
"Fatty’s mission to Uranus.
That’s right, Uranus"
Ik zou het kopen als het op het achterdeksel stond. Om aan moeders de vrouw te geven. Die vind het horloge ook afgrijselijk, maar ze zou met de tekst kunnen lachen.
Staan onder Omega payroll. Hoe denk je anders dat er Snoopy’s , 321’s ed aan de redacteuren worden uitgereikt lol
The brand announced that the new Mission to Moonshine Gold will be available today in Tokyo, Zürich, Milan, and London.
Ik mis Gstaad
Sorry, maar als ik in de snackbar een ‘Fate Amenable To Change’ bestelt (JA en een t aan het end (let wel: niet einde)) dan gaat de arme man mij vreemd aankijken. Bij een Jos Brinkie, how ever, krijg ik gewoon een frikandel met wat satésaus op het puntje, een glimlach en een leuke ‘Kom nog eens terug kerel’.
Die shine ga jij niet pakken g.
Man man man, ik dacht dat ik lui was maar deze release slaat weer alles
Dan zou je bijna voor een nepgouden wijzertje naar Milaan rijden!
Wanne kwats

Dat lieden bij Fratello het kritiekloos promoten is, ja, wat is dat eigenlijk?
Robert Jan wil graag zijn volgende volgouden (dus niet “gold coated” of dat soort flauwekul) Omega Speedmaster… Gewoon commercieel.
Daar gaan trouwens mijn nekharen van overeind staan.
“Gold coated”… wat is dat voor onzinnige term?
Gewoon verguld. Gold plated.
En waarschijnlijk is het helemaal geen goud (slechts goudkleur), maar (veel gebruikelijker heden ten dage) met physical vapor deposition (PVD) aangebracht titaniumnitraat.
Het is inderdaad nog erger dan ik had verwacht.
Dan had ik nog liever een goudkleurige plastic kast gehad…
toen ik gister de aankondiging zag moest ik wel meteen aan die volledig gouden versie denken, daarbij dacht ik, ze doen nu een mooiere gouden maar met een premium prijs, a la g-shock met de casi oak lijn, maar helaas, dit is wel heel makkelijk en goedkoop