Nou. Zolang hoeft het niet te duren.
7 maart.
Shitt begint dit melken ook al in t horloge gedoe?
Bij CoD, Fifa games etc is het ook al zo jaren lang!
Als ze het vaker voor steden gaan doen vrees ik het ergste voor de Amsterdam, Bangcock en Las Vegas editie ; neon rood
Spaar ze allemaal
interessant. dus de 116508LN wordt binnenkort gereleased, en dat is voortijdig gelekt? Het is niet een van de honderduizend voorspellingen?
Ben benieuwd. Zou bij mijn weten voor het eerst zijn dat er een Rolex release van te voren is gelekt. Maar ik laat mij graag overtuigen van het tegendeel.
Dat kan niemand meer schelen na deze MoonShine knaller
Nou dat kan dan zo zijn dat jij dat niet weet, maar het is eerder voorgekomen. Echter niet zo vroeg.
We zullen toch w&w moeten afwachten om te weten of het een leak is of een voorspelling
Je-zus. Je hebt een vergrootglas nodig om te zien of die überhaupt een secondewijzer heeft.
Tof. My Uranus.
Dat ligt er maar net aan welke kant van de sloot je bent. In de VS betaalde men voor het drukken van de krant per letter, dus daar waar kan, plukte men er eentje vandaan.
Een Aqua Terra moet tegenwoordig al 7k kosten. Ze moeten iets hebben dat nog vlot verkoopt.
Gelukkig zitten we aan de juiste kant van de sloot.
Swatch, ambassadeurs de l’horlogerie
Ik vraag me toch af of de vraag naar de echte Moonwatch a 7500 euro hierdoor niet afneemt? Maar Waarschijnlijk wordt dit ruimschoots goedgemaakt door de verkopen / winsten van de goedkope versie. Zelf prefereer ik de originele versie.
De marketeers van Swatch komen echt van een andere planeet. Volkomen losgeslagen. Naast het maken van de secondewijzers onder volle maan is de keuze van de steden waar de horloges worden verkocht ook niet willekeurig.
Dat niet, maar ik vermoed dat ook dit model populairder wordt dan Jos Brink’s artiesteningang.
A fool and his money are soon parted.