Ik viel van mijn stoel toen ik die 7000 euro zag, blijkt dat de grotere 41mm daar inderdaad tegenaan schuurt.
Ik zat echter met de 38mm in mijn hoofd.
Ik viel van mijn stoel toen ik die 7000 euro zag, blijkt dat de grotere 41mm daar inderdaad tegenaan schuurt.
Ik zat echter met de 38mm in mijn hoofd.
Die er zelf ook één heeft gekocht. Wel de saaiste, zoals past bij hem: De Moon.
Hoi Luie_perfectionist,
Ik ben nieuw op het forum en zie behalve deze weg niet een manier om je een bericht te sturen.
Zou je mij een bericht kunnen sturen? Zou graag in contact komen over je Seiko!
Groet Thomas van der Leij
De marketinglui waren vorig jaar briljant. Mij lijkt het dat de marketinglui deze keer niet tevreden zijn doordat ze de markt worden opgestuurd met 1 wijzertje.
Ze hadden deze keer meer aandacht getrokken door niets aan te kondigen. Groter verrassingseffect en geen misnoegde (potentiële) klanten.
Wat een anticlimax dit
Ik hoop toch eigenlijk dat dit slechts de start was. Dat er toch nog iets anders leuks uit de hoge hoed van Swatch komt.
Want dit was tenslotte ook iets eenmaligs.
Je hebt een punt.
Maar het ding blijft wel al een jaar lang de tongen (en emoties) beroeren. En wat helemaal bijzonder is : niet enkel bij de door de wol geverfde horlogeliefhebbers. Iederéén praat erover, heeft er een mening over of is minstens op de hoogte van de hype.
Als je iets dergelijks voor mekaar krijgt als marketeer mag je de schouderklopmachine uit de kast halen
De marketing actie van 5 dagen terug lijkt mij een test-case van Swatch : “Laat ons eens testen hoe de markt reageert op de kleinst mogelijke wijziging”.
“Kleinst” kan je vervangen door “goedkoopst”
Terzijde : ik ben fier op mijn Mercury en Moon.
Zo ben ik ook fier op mijn Uranus (zelfs de naam is tenslotte leuk ) maar ik hoop nochtans dat er ook iets spectaculairders uit de hoed getoverd gaat worden.