Moonswatch moonshine PINK ๐Ÿ’•

En wat heeft Omega daar nu precies mee te maken?

Hoezo was dat de bedoeling? En van wie?

1 like

Ik vind die rose seconde leuk. Echt een

eyecatcher!

1 like

Ah ze zijn er nog, mensen die domme vragen kunnen stellen! :wave:

Heeft je neefje je login gestolen vandaag ofzo? Je zegt nog vreemdere dingen dan anders.

Swatch is een aparte brand van the Swatch Group. Ze maken een speelse goedkope gimmick die verwijst naar de Speedmaster. Verder heeft Omega daar geen fluit mee te maken.

Dus dit

slaat helemaal nergens op.

5 likes

:point_up:t2:

2 likes

1 april valt laat dit jaar

7 likes

Niet om nou eens even een heftige discussie te openen ofzo.
Maar dit is wat Omega er zelf over zei.

Ik heb er verder geen problemen mee hoor. Grappige horloges, die wat mij betreft niets afdoen aan het merk Omega. Vind dan idd die varianten met alleen een ander wijzertje weer een beetje een zwaktebod. Maar goed, ik zit er verder niet mee. :grin:

5 likes

Ze hebben samengewerkt omdat bepaalde Speedmaster designelementen zijn overgenomen, maar productie, distributie, marketing en feitelijk de gehele operatie op zich zijn in handen van Swatch. Dat is toch duidelijk?

Blij dat ik geen Omega meer heb zeg. Wat een armoe. De eerste release en hype eromheen was super, maar jongens hou toch op nu.

2 likes

Uranus :smirk:

1 like

Luister mijn beste. Je kan heel gewichtig doen alsof omega daar geen ene fluit mee te maken heeft, maar omega is swatch group en vice versa.

Omega leent zijn naam en ontwerp aan die kunststof bio nep Speedmaster. Er staat vaker omega op het horloge dan het woord swatch.
Amahoela samenwerking. Het is dezelfde belanghebbende die dit verzint.

Hoe het ook zij. De ene na de andere gewijzigde release begint inderdaad wel een hele flauwe uitgezogen vertoning te worden.

Dat mag jij uiteraard anders vinden maar de feiten spreken voor zich.

Dus ja. Je stelde een domme vraag waar ik van wist hoe je ging reagerenโ€ฆ :v:

:wave:

Oh ja. Iemand moet het regelen. Daarom zeg ik ook dat ik mij kapot zou schamen als ik een Speedmaster zou dragen.

Omega x swatch. 2 separate bedrijven onder 1 entiteit die hier debet aan zijn.

Het zal mij een fluit zijn wat omega of swatch daar los mee te maken hebben.

Ze zijn allebei lachwekkend :joy: met deze laatste release.

Neem het niet te serieus allemaal. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik niet :slightly_smiling_face:

Fijne avond :beers:

Doei :wave:t2:

51 likes

Inderdaad. Alleen de rest minder.

2 likes

Die Tokyo is vet :ok_hand:
Ook ooit een moonphase gehad?

1 like

Thx, welke van de 2?

Nee

:joy:

Luister mijn beste, ik vind het idee dat een nieuwe plastic Swatch van 250 euro afstraalt op een horlogehuis dat al 100 jaar hoogwaardige horloges maakt bijzonder lachwekkend. Dom bijna, maar zo zou ik het niet willen noemen kwestie van niet te schofferen.

=>

Rode bezel, staat m goed en is wel echt onderscheidend.

1 like

Sssst.

schaam mij sowiso met een Speedmaster. Uitgemolken horloge. :shushing_face: :stuck_out_tongue_winking_eye: :wink:

1 like

Heb je er al met je psycholoog over gesproken?